قطعات خودرو

نسخه چهار چرخ محرک از چری اومودا 5 در راه بازار روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چری اومودا 5 که در برخی بازارها با نام چری اومودا C5 شناخته می‌شود، محصول جدید و جوان پسند از زیرشاخه جدید چری است. این کراس‌اوور علاوه بر چین، در روسیه و ایران نیز به فروش رسیده است. این خودرو در ایران با برند فونیکس و تحت نام فونیکس FX در قالب دو تیپ با مشخصات فنی متفاوتی گوناگون عرضه خواهد شد.

 

با این حال چری تصمیم ندارد متنوع‌سازی اومودا 5 را در همین سطح متوقف کند. تقاضا برای کراس‌اوورهای چهارچرخ محرک در بازار روسیه وجود دارد و چری نیز تصمیم دارد سهمی از این کیک بزرگ را در اختیار داشته باشد. به همین دلیل نسخه چهارچرخ محرک از چری اومودا 5 را به زودی روانه بازار این کشور خواهد کرد.

 

 

انتظار می‌رود نسخه چهارچرخ محرک اومودا 5 به موتور 1.6 لیتری خانواده چری با کد SQRF4J16 مجهز باشد که حداکثر 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 

این موتور در روسیه شناخته شده است، چرا که هم‌اکنون چری تیگو 8 پرو و اکسید TXL با این پیشرانه در روسیه به فروش می‌رسند. گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در این خودرو برعهده خواهد داشت.

 

 

چری اومودا 5 در روسیه تنها با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو به فروش می‌رسد و نسخه مجهز به موتور 1.6 لیتری با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *