قطعات خودرو

نمایشگاه شركت تعاونی تعمیركاران خودرو سرانجام افتتاح شد

نمایشگاه شركت تعاونی تعمیركاران خودرو

به گزارش خبرنگار «قطعات خودرو»، نمایشگاه شركت تعاونی تعمیركاران خودرو تهران با حضور مجازی ابراهیم درستی – به‌عنوان نماینده وزیر صمت – و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف تعمیركاران خودرو تهران و هیات مدیره شركت تعاونی تعمیركاران خودرو فاوا شروع به كار كرده است.

این نمایشگاه قرار بود نیمه تیرماه برگزار شود كه به دلایل مختلف، افتتاح آن به تعویق افتاد. در این مدت، تعداد دیگری از شركت‌ها، محصولات خود را به نمایشگاه رسانده‌اند و اكنون محصولات 20 شركت در ویترین‌های این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

نمایشگاه یادشده كه از روز گذشته (16 مردادماه) به‌شكل رسمی افتتاح شده است، به‌مدت یك‌ماه (30 روز كاری به‌جز پنجشنبه و جمعه‌ها) در بزرگ‌ترین مركز كارشناسی فنی خودرو برپا خواهد بود. امروز نیز نخستین گروه از بازدیدكنندگان به نمایشگاه قطعات یدكی خودرو رفتند.

نمایشگاه تعمیرکاران خودرو در فاز نخست، برای بازدید عموم برگزار نمی‌شود. فقط اعضای اتحادیه‌هایی که در صنف خودرو فعالیت می‌کنند مانند خدمات، کارواش، صافکار، نقاش، مکانیک و … اجازه بازدید از نمایشگاه را دارند.

در این نمایشگاه تخصصی، علاوه بر معرفی قطعات مختلف خودرو، ماشین‌های كلاسیك نیز به‌نمایش درمی‌آیند.

یکی از اهداف نمایشگاه یادشده، معرفی بزرگترین و مجهزترین مرکز کارشناسی خودرو به تعمیرکاران عنوان شده است. هدف دیگر این است که قسمتی از قطعات مورد تایید اتحادیه كه روی آن‌ها فعالیت می‌کند، در نمایشگاه به مکانیک‌ها معرفی شود. بخش دیگر نمایشگاه که جذابیت آن را بیشتر می‌کند، حدود 25 خودروی کلاسیکی هستند که برای بازدید گذاشته شده‌اند. توضیح‌هایی هم درباره هریك از این خودروها داده می‌شود.

پیش از این، وحید عبدی – مدیرعامل شرکت تعاونی تعمیرکاران خودرو تهران و مجری این نمایشگاه – درباره نحوه برگزاری آن توضیح داده بود: محل برگزاری نمایشگاه کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج است. چون نمایشگاه به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود و مسافت هم دور است، کسانی که بخواهند به نمایشگاه بروند باید ثبت نام کنند. سپس تیم ما با آن‌ها تماس می‌گیرد و زمانی را برای بازدید با آن‌ها هماهنگ می‌کند. سپس از مبدا كه اتحادیه تعمیرکاران خودرو است، ماشینی آن‌ها را به نمایشگاه می‌برد و برمی‌گرداند.

او افزوده بود: در واقع، ما برای آن‌که در شرایط کرونا در نمایشگاه ازدحام ایجاد نشود و بازدید برنامه‌ریزی‌شده باشد، از افراد ثبت نام می‌كنیم. ساعت برپایی نمایشگاه هم از 9 تا 12 خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *