قطعات خودرو

هاوال اچ داگ ۲۰۲۳ ، آفرودر برقی چینی معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، هاوال اچ داگ ۲۰۲۳ در قالب یک شاسی بلند پلاگین هیبرید با ویژگی تمام برقی معرفی شد. در ادامه با مشخصات این آفرودر چینی آشنا خواهیم شد.

 

شاسی بلند هاوال اچ داگ ۲۰۲۳ در مدل پلاگین هیبرید طی نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۳ چین به معرض نمایش درآمد.

 

 

هاوال این شاسی بلند را برای مشتریان جوان طراحی کرده تا علاوه بر رانندگی در محیط شهری بتوانند از آن در خارج از جاده نیز به خوبی استفاده کنند.

 

مشخصات هاوال اچ داگ ۲۰۲۳

هاوال اچ داگ 2023

در طراحی این خودرو شاهد فرم جعبه‌ای شکل مانند شاسی بلندهای آفرود قدیمی هستیم، اما طراحان برای بدنه عناصر ملایم‌تری را نظر گرفتند.

 

 

از ویژگی‌های مهم طراحی این خودرو می‌توان به تریم مربعی اطراف چراغ‌های جلو، جلوپنجره چند ضلعی، خطوط طراحی برجسته روی کاپوت و قوس چرخ‌های مربعی در بخش جلو اشاره کرد.

 

 

در بخش عقب نیز عناصر طرحی ملایم‌تری نظیر شیشه عقب انحنادار و چراغ‌های دایره‌ای شکل به چشم می‌خورند.

 

هاوال اچ داگ 2023

از بخش‌های مهم کابین هاوال اچ داگ ۲۰۲۳ می‌توان به صندلی‌های ۳+۲، تریم فیبر کربن، فرمان خوش‌دست، پشت آمپرهای دیجیتال و یک نمایشگر مرکزی بزرگ اشاره کرد.

هاوال اچ داگ 2023

این شاسی بلند با دو موتور روانه بازار خواهد شد. مشتریان می‌توانند مدل پایه این خودرو را با موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر سفارش دهند که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۸ اسب بخار را به تولید برساند.

 

 

 

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

Haval H-Dog

نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو که نسخه قدرتمندتر آن محسوب می‌شود به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و یک واحد الکتریکی مجهز شده که می‌تواند در مجموع قدرتی برابر با ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

 

قدرت تولید شده نیز به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد. این خودرو در حالت تمام برقی بردی حدود ۱۵۰ کیلومتری را به همراه خواهد داشت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *