قطعات خودرو

هیوندای اکسنت 2023 محصول وارداتی کرمان خودرو

هیوندای اکسنت 2023

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت کرمان خودرو که بتازگی محصول وارداتی هیوندای اکسنت 2023 را به بازار ایران معرفی کرده است، در حال حاضر مشغول پیگیری عرضه این خودرو بازار کشورمان است.

 

 

این خودرو در سگمنت سدان‌های کوچک قرار دارد و ویژگی‌هایی چون ایمنی بالا، مصرف سوخت و قیمت مناسب باعث محبوبیت آن شده‌ است.

 

از نظر ایمنی، اکسنت مجهز به سیستم‌هایی چون کروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، و کنترل پایداری ESP است که ایمنی سرنشینان را در شرایط مورد نیاز افزایش می‌دهند. ترمزهای جلو دیسکی خنک‌شونده و ترمزهای عقب دیسکی نیز باعث توقف ایمن و مطمئن این خودرو می‌شوند.

 

از لحاظ فنی، اکسنت دارای موتور ۱.۶ لیتری بنزینی طبیعی چهار سیلندر با توان ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌کند.

 

عملکرد اکسنت با توجه به حجم موتورش قابل قبول است. سرعت ماکزیمم این خودرو ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن در حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است که برای یک خودرو سدان کوچک خوب محسوب می‌شود.

 

هیوندای اکسنت 2023 محصول وارداتی کرمان خودرو در راه بازار

 

از نظر ابعاد، طول اکسنت ۴۴۴۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۲۹ میلی‌متر و ارتفاعش نیز ۱۴۶۰ میلی‌متر است. حجم باک بنزین ۴۵ لیتری با توجه به مصرف پایین برای مسافرت‌های طولانی مناسب است. شاسی اکسنت از نوع سدان یکپارچه و سیستم تعلیق جلوی آن مک‌فرسون می‌باشد.

 

در بخش تجهیزات، اکسنت مجهز به صفحه کیلومترشمار ۸ اینچی، دوربین دید عقب، مه‌شکن عقب، سنسور پارک عقب، ۴ بلندگو و اتصالات USB و بلوتوث است. البته تجهیزات رفاهی مانند تهویه مطبوع، سنسور باران، دوربین جلو و GPS در مدل پایه وجود ندارد.

 

در مجموع هیوندای اکسنت یک خودروی سدان کوچکبرای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال یک خودروی اقتصادی و قابل اعتماد می‌باشند. ایمنی مناسب و مصرف سوخت پایین از مزایای اصلی این محصول هیوندای به حساب می‌آیند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *