قطعات خودرو

یكی از كاندیداهای انتخابات اتحادیه لوازم یدكی مطرح كرد: لزوم تشكیل شورایی مشورتی در صنف

مصطفی قربان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، اظهار كرد: خوب است یک شورای مشورتی برای صنف ایجاد شود که از تمام رسته‌ها، عضوی در آن حضور داشته باشد. این شورا می‌تواند برای تصمیم‌های بزرگ به اعضای هیئت مدیره مشورت بدهد.

او با اشاره به این‌كه شش سال رئیس شورای پاساژ قائم بوده است و تا این دوره، برای این انتخابات ثبت نام نکرده بود، ادامه داد: در این دوره كه حاج آقا بخشی‌زاده در انتخابات شرکت نکردند، کاندیدا شدم.

وی همچنین گفت: در دو دوره اخیر که انتخابات برگزار شد، مقداری دودستگی در پاساژ ایجاد شد که همین باعث لطمه خوردن به اتحادیه و صنف ما شده است. من بیشتر با این هدف به انتخابات وارد شده‌ام که بتوانم دوباره صمیمیت را در میان اعضا هیات مدیره ایجاد کنم تا همه در اختیار صنف باشیم و از مسائل شخصی دور شویم.

قربان‌زاده با بیان این‌كه در گذشته همه گروه‌ها یک‌دست بودند، ولی متاسفانه در هشت سال اخیر مقداری تفرقه ایجاد شده است، گفت: ضرر این تفرقه متوجه صنف است. خواسته من این است که بتوانم وحدت را دوباره به صنف برگردانم.

وی یكی از ایرادهای موجود را كم‌توجهی به راهسازی دانست و افزود: در قسمت غرب، ماشین‌های راهسازی زیاد هستند که جزو اتحادیه محسوب می‌شوند، اما چون فاصله‌شان از ما زیاد است، ارتباطات‌شان هم با اتحادیه کمتر بوده است. این‌ها سهم بسزایی در اتحادیه دارند. امیدوارم این گروه‌ها را بیشتر به کار بگیریم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *