قطعات خودرو

کراس اوور کایی X3 پرو محصول آینده ایران خودرو، برادر ام وی ام X55 به روسیه رسید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برند کایی که تحت مالکیت شرکت چینی چری قرار دارد، در جریان نمایشگاه خودروMIMS که ماه گذشته در پایتخت روسیه برگزار شد، دو کراس اوور جدید خود با نام‌های X3 و X3 پرو را برای بازار این کشور معرفی کرد. در پایان ماه اوت، مونتاژ این مدل‌ها در کارخانه آوتوتور در کالینینگراد آغاز شد.

 

در ابتدای هفته جاری، نمایندگی محلی کایی از آغاز فروش کراس‌اوور X3 خبر داد و لیست قیمت آن را اعلام کرد. قیمت نسخه پایه کامفورت با جعبه‌دنده دستی ۲۱۱۷۶۵۰ روبل، قیمت همین نسخه با جعبه‌دنده متغیر پیوسته ۲۲۲۰۹۵۰ روبل و قیمت نسخه فول آپشن لاکچری ۲۲۸۲۹۳۰ روبل خواهد بود.

 

اکنون خط تولید برند کایی با حضور کراس اوور اسپرت X3 پرو تکمیل شده که فقط در نسخه لاکچری عرضه می‌شود. قیمت X3 پرو لاکچری ۲۴۹۰۰۰۰ روبل اعلام شده که ۲۰۷ هزار روبل بیشتر از X3 لاکچری است.

 

ظاهر X3 پرو به دلیل طراحی سپر جلو و جلوپنجره متفاوت و ورودی هوای بزرگ اسپرت‌تر شده است. نسخه پرو همچنین یک آنتن باله کوسه‌ای روی سقف دارد و به چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی مجهز شده است.

 

کایی X3 پرو

 

در کابین نیز تفاوت‌هایی وجود دارد: X3 پرو به یک سیستم چندرسانه‌ای با یک تبلت افقی مورب ۱۰.۲۵ اینچی که در بالای پنل جلو قرار دارد مجهز شده، در حالی که X3 معمولی دارای یک نمایشگر لمسی یکپارچه در پنل است.

ابعاد این دو نسخه یکسان است: طول این کراس‌اوور ۴.۴ متر، عرض آن ۱.۸۳ متر، ارتفاع آن ۱.۶۵ متر و فاصله محوری آن ۲.۶۳ متر است.

کایی X3 پرو از یک موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربو با توان ۱۴۷ اسب بخار و جعبه‌دنده متغیر پیوسته بهره می‌برد. کایی X3 معمولی به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۱۶ اسب بخار و جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا متغیر پیوسته مجهز است.

فهرست تجهیزات X3 پرو شامل این موارد است: ورود بدون کلید و دکمه استارت، کروز کنترل، شارژر بی‌سیم، تهویه مطبوع، سقف شیشه‌ای، فرمان با روکش چرمی و گرمکن، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های ردیف اول و دوم دارای گرمکن، آینه‌های بغل برقی و دارای گرمکن، سنسورهای پارک عقب، دوربین‌های سراسری، سنسور نور و کیسه‌های هوای جلو و بغل.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *