قطعات خودرو

نسخه Exploration پیکاپ زد ایکس اتو ۱۹۸۶ با قیمت 750 میلیون تومان در چین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پیکاپ چینی زد ایکس اتو نسخه Exploration به تازگی با قیمت نزدیک به ۱۵ هزار دلار (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) روانه بازار شده است. این خودرو محصول مشترک میان فروشندگان و تولیدکنندگان به حساب می‌آید که بر اساس نسخه هوی دیوتی ZXAUTO 1986 ساخته شده و ضمن بهبود قابلیت عبور، زاویه ورود آن نیز به حداکثر رسیده است.

 

به نسخه اکسپلوریشن ZXAUTO 1986 ویژگی‌های متعددی از جمله گلویی موج‌دار موتور، سیستم انتقال قدرت متناوب، سپر جلو آهنی مخصوص آفرود، سپر عقب آهنی مخصوص آفرود، دو فیلتر دیزل، رکاب‌های جانبی، فرمان چندمنظوره، صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت متفاوت و فندک سیگاری اضافه شده است.

 

 

پیکاپ زد ایکس آتو ۱۹۸۶ اکسپلوریشن ادیشن

 

در زیر کاپوت این پیکاپ چینی ارزان‌قیمت، موتور دیزلی ۲.۸ لیتری توربو ایسوزو-جیانکشی قرار گرفته که به گیربکس ۵ سرعته دستی جفت شده و ۱۱۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. حداکثر سرعت زد ایکس اتو ۱۹۸۶ اکسپلوریشن به ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین خریدار می‌تواند پیکاپ خود، قفل دیفرانسیل عقب را سفارش دهد.

 

نمای عقب پیکاپ ZXAUTO 1986 نسخه Exploration

 

بد نیست بدانید پیکاپ L7 Plus نیز محصولی از شرکت ZXAUTO بوده که به‌واسطه دیار خودرو، در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفته است. بهمن موتور نیز با این شرکت همکاری داشته و وانت کاپرا را روانه بازار کشور کرده که در واقع با نام متعارف «گرندتایگر» به ZXAUTO‌ تعلق دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *