قطعات خودرو

سایپا اطلس تازه وارد به مشهد آمد

شرکت سایپا در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، از محصول جدید خود، سایپا اطلس و از خودروی مورد توجهی که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.

 

به گزارش قطعات خودرو، سایپا اطلس به عنوان یک نمونه بازطراحی شده و بهبود یافته از مدل کوییک است. این خودرو دارای طراحی به‌روزتر در نمای جلو و عقب است و همچنین دارای تریم داخلی دو رنگ، سانروف، کنترل پایداری الکترونیک و هشدار نقاط کور است.

همچنین ویژگی‌های دیگر این خودرو شامل مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، صندلی‌های برقی (در بعضی تیپ‌ها)، و آپشن‌هایی نظیر سنسور باران، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، سیستم روشنایی اتوماتیک، و چراغ‌های FOLLOW ME (چراغ‌های داخل کابین که پس از خروج راننده از ماشین برای مدتی روشن می‌مانند و سپس خاموش می‌شوند) است.

این محصول آتی سایپا در چهار تیپ مختلف تولید خواهد شد که دو تیپ از آنها دارای گیربکس پنج سرعته دستی به شکل ساده و آپشن‌دار و دو تیپ دیگر دارای گیربکس اتوماتیک CVT پانچ به صورت ساده و آپشن‌دار خواهند بود. موتور این خودرو نیز به مدل ارتقاء یافته موتور M15 هشت سوپاپ سایپا مجهز شده است که با بهره‌گیری از زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و هدرز به توان ۹۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر دست یافته است.

منبع: خودرو دیلی

بازتولید و بازنویسی خبر: قطعات خودرو

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *