قطعات خودرو

نمایشگاه تحول صنعت خودرو، پیست اتومبیلرانی

نمایشگاه خودرو در ایران قدمتی هم‌اندازه صنعت خودرو کشور دارد. سال ۱۳۴۵ محصولات جیپ و خاور در نمایشگاهی معرفی و رونمایی شد و از آن زمان به بعد هر ساله، علاوه بر تهران، شهرهای بزرگی همچون اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز و کرمان میزبان نمایشگاه‌های خودرو هستند. در این رویدادهای خودرویی، تولیدکنندگان داخلی جدیدترین محصولاتشان را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند. هرچند تا پیش از ممنوعیت واردات خودرو در تیر ماه ۱۳۹۷، شرکت‌های واردکننده نیز با اتومبیل‌های خارجی در نمایشگاه‌های خودرو ایران شرکت می‌کردند.

در سال ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا، هیچ نمایشگاهی برگزار نشد، تا اینکه دور جدید برگزاری این رویدادها با چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از سر گرفته شد.

قرار است در حاشیه برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران (سئول) برگزاری می‌شود، تست انواع محصولات برقی و بنزینی سوپر لوکس خودروها انجام شود.

این امکان برای تمامی بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ، قابل اجراست و به گزارش ستاد برگزاری این رویداد، همه مخاطبان نمایشگاه با رعایت موازین ایمنی و قانونی قادر خواهند بود در پیست موقت نمایشگاه تهران حضور یافته و از  نزدیک امکانات مختلف خودروهای به نمایش درآمده را مورد بررسی قرار دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *