قطعات خودرو

اتحادیه در آینده نقش پررنگ‌تری در نمایشگاه‌ها خواهد داشت

سیداحمد حسینی در گفتگو با « قطعات خودرو » با اشاره به نمایشگاه قطعات خودرو تهران و بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعداد کثیری از همکاران ما شرکت کردند و متاسفانه ارتباط ما به عنوان اتحادیه با این عزیزان به صدور پروانه کسب محدود شده و حضور در این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط بیشتر با بخش خصوصی شد.

 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تهران با اشاره به بازدید از نمایشگاه گفت: با صحبتی که با شرکت‌ها، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان ایشان دغدغه‌هایشان را مطرح کردند و در خصوص طرح شناسه‌کالا نظرات آنان معطوف به سه چالشی است که ما نیز مطرح کرده‌ایم و همچون گذشته و پیگیر موضوع هستیم.

 

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های صنفی و تخصصی با همکاری اتحادیه‌ها گفت: آن چیزی انتظار همکاران ما برگزاری نمایشگاه از سوی اتحادیه بوده و اتحادیه‌های متولی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باشند، در این خصوص نیز در تلاش هستیم در آینده نقش پررنگ‌تری در برگزاری نمایشگاه‌ها داشته باشیم و بتوانیم مسائل تخصصی را بهتر مطرح کنیم.

 

سیداحمد حسینی با اشاره به موضوع تولیدی‌های صنفی گفت: جا دارد از وزیر صمت و معاون ایشان دکتر برادران تشکر کنیم که مسائل مطرح شده از سوی ما را پذیرفتند و قرار بر این است که با محوریت اتحادیه لوازم یدکی تهران به زودی کد نقش و آیسیک این تولیدکنندگان در اتحادیه صادر شده و جواز کسب به این نوع از تولیدکنندگان داده شود و اتحادیه به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

 

این مقام صنفی در بخش لوازم یدکی در خصوص طرح شناسه کالا در سطح عرضه گفت: باور ما این است که کالاهای سطح عرضه از حقوق مکتسبه اعضای صنف است و قانون عطف به ماسبق نشده و امیدواریم با رایزنی و جلسات متعدد به نتایج قابل قبولی در این خصوص دست یابیم.

 

هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *