قطعات خودرو

امکان ثبت موجودی بازار فراهم شد

سیداحمد حسینی رئیس اتحادیه به «قطعات خودرو» گفت: از روز چهارشنبه 12 مرداد 1401 امکان ثبت کالاهای موجود در مغازه ها و انبارهای فروشندگان لوازم یدکی فراهم شده است.

 

اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران از ششم فروردین (اولین روز کاری سال 1401) با فراخوان وزارت صمت پیگیر نحوه اجرایی شدن طرح شناسه دار کردن کالاهای مشمول صنف بوده است. این کار پس از برگزاری انتخابات و استقرار هیئت مدیره جدید نیز با جدیت پی‌گیری شد تا بالاخره روز 12 مرداد 1401 در سامانه جامع تجارت امکان دریافت کد شناسه کالا برای مغازه داران و سایر اعضای اتحادیه فراهم گردید.

 

رئیس اتحادیه با بیان توضیحات بالا افزود: اتحادیه بلافاصله پس از فراهم شدن امکان ثبت کالاها یعنی دقیقا همان روز، اطلاعیه صادر کرد و موضوع را از هر طریق ممکن به اطلاع اعضای صنف رسانید.

 

بیشتر بخوانید: مرحله دوم طرح شناسه کالا از ۱۵ مردادماه / اتحادیه اطلاعیه داد

 

گزارش های میدانی«قطعات خودرو» نشان می دهد: اغلب کسبه از موضوع طرح و تکالیف خود به طورکامل اطلاع ندارند. گرچه اتحادیه با نصب بنر و صدور اطلاعیه اقداماتی درحد توان انجام داده است. اما پر واضح است برای انجام طرحی ملی که به نوعی بخشی از جراحی اقتصادی کشور در دولت سیزدهم است. وزارت صمت و سایر دستگاه ها، خصوصا صدا و سیما باید اقدمات بیشتری باید انجام دهند. نمی‌توان از اتحادیه یا مردم انتظار داشت با امکانات محدود و شرایطی که کسب و کارها دارند خودشان پی گیر دریافت، جمع بندی و نتیجه گیری در خصوص تکالیف اعلام شده خود باشند.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است