قطعات خودرو

تاریخ خودرو : جیمی هندریکس درگذشت و کوروتش ناپدید شد

جیمی هندریکس درگذشت و کوروتش ناپدید شد. جیمی هندریکس بیش از پنجاه سال پس از مرگش در روز 27 شهریور ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 18 سپتامبر در سال 1970 میلادی، یکی از تأثیرگذارترین نوازندگان راک اند رول است که تا به حال نواخته است. قطعات بداهه هندریکس، به معنای واقعی کلمه، با توجه به اینکه هر از گاهی با دندان هایش می زد، به اندازه یک خودروی اسپورت جذاب مسحورکننده است. شاید به همین دلیل است که جیمی هندریکس به محض اینکه استعدادهای موسیقیایی اش شروع به کار کرد، یک شورلت کوروت خرید. مدت کوتاهی پس از مرگ او در لندن در روز 27 شهریور ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 18 سپتامبر در سال 1970 میلادی، ورثه او بسیاری از دارایی هایش را فروخت تا هزینه های مختلف را پوشش دهد. گمان می رود که خودروی کوروت هندریکس یکی از اقلام فروخته شده باشد. 

آغاز جیمی هندریکس

قطعات بداهه هندریکس، به معنای واقعی کلمه، مسحورکننده است

جیمی هندریکس درگذشت و کوروتش ناپدید شد. جیمی هندریکس (Jimi Hendrix) بیش از پنجاه سال پس از مرگش در روز 27 شهریور ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 18 سپتامبر در سال 1970 میلادی، یکی از تأثیرگذارترین نوازندگان راک اند رول (rock and roll) است که تا به حال نواخته است. قطعات بداهه هندریکس، به معنای واقعی کلمه، با توجه به اینکه هر از گاهی با دندان هایش می زد، به اندازه یک خودروی اسپورت جذاب مسحورکننده است.

یک خودروی اسپورت جذاب

هندریکس به محض اینکه استعدادهای موسیقیایی اش شروع به کار کرد، یک شورلت کوروت خرید

شاید به همین دلیل است که جیمی هندریکس به محض اینکه استعدادهای موسیقیایی اش شروع به کار کرد، یک شورلت کوروت (Chevrolet Corvette) خرید. مدت کوتاهی پس از مرگ او در لندن در روز 27 شهریور ماه در سال 1349 خورشیدی برابر با روز 18 سپتامبر در سال 1970 میلادی، ورثه او بسیاری از دارایی هایش را فروخت تا هزینه های مختلف را پوشش دهد. گمان می رود که خودروی کوروت هندریکس یکی از اقلام فروخته شده باشد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *