قطعات خودرو

خانواده کراس اوور جتور X70 یا فیدلیتی بروزرسانی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چهار سال پیش، مدل X70 اولین محصول از برند Jetour معرفی شد که شرکت چری به طور خاص برای مخاطبان جوان ایجاد کرد و محصولات این خانواده در ایران با نام فیدلیتی توسط گروه بهمن عرضه می‌شود. به تدریج، مدل‌های جدید و بیشتری از “سری X70 وارد بازار شد، دو سال پیش دوباره نسخه‌هایی از این مدل به خانواده اضافه شد، در حالی که هیچ نسخه ای از این گروه حذف نشد.

در نتیجه گسترده‌ترین رنج محصولات و کراس اوورهای X70, X70 Plus, X70 Zhuge, X70S, X70M, X70 Coupe و X70S-EV به طور همزمان در بازار چین فروخته می‌شوند. البته به استثنای نسخه برقی، تفاوت بین آنها بسیار کم است.

 

جتور X70 که در ایران با نام فیدلیتی بهمن موتور عرضه شده است

 

 

تغییرات جتور X70 یا فیدلیتی بهمن موتور

و حالا چری نسخه‌های جدید را از برند جتور و خانواده X70 را به بازار ارائه کرده است، دو نسخه از کراس اوور به طور همزمان بروزرسانی شده است. جتور , X70 Plus با طول 4749 میلی‌متر یک جلوپنجره جدید با میله‌های عمودی به جای افقی و همچنین چراغ‌های LED جدید با گرافیک جدید جایگزین مدل قبلی شده است. به جای چرخ های 17 اینچی، چرخ های 18 اینچی به چرخ‌های پایه تبدیل شدند، پالت رنگ بدنه نیز بروزرسانی شده است.

 

تغییرات در کابین نیز جزئی است. دریچه‌های تهویه مطبوع تغییر کرده و کناره‌ها اکنون به صورت بصری با نوارهای تزئینی در پانل جلویی ترکیب شده اند. صندلی های جلو تغییر کرده‌اند. سیستم رسانه‌ای و صفحه پشت آمپر در دو صفحه نمایش 10.25 اینچی به سخت افزار جدید با ریزتراشه Qualcomm Snapdragon Gen3 تغییر یافته است به گرافیک بهتر و افزایش یافته عملکرد سیستم رسانه‌ای کمک می‌کند. سیستم دوربین های 360 درجه نیز بهبود یافته‌اند.

 

جتور X70 Plus

 

 

مشخصات فنی و تجهیزات خانواده جتور X70 یا فیدلیتی بهمن موتور

نسخه پایه از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو (156 اسب بخار، 230 نیوتن متر) بهره می‌برد که با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. پیشرانه بعدی موتور 1.6 لیتری توربوشارژ (197 اسب بخار، 290 نیوتن متر) نیز حفظ شده است و با یک گیربکس هفت سرعته با دو کلاچ خیس همراه است که در ایران با در مدل فیدلیتی پرستیژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. جتور Plus اکنون با یک موتور دو لیتری توربو (254 اسب بخار، 390 نیوتن متر) تولید شرکت چری و همان گیربکس هفت سرعته عرضه می‌شود. اما همچنان در این خانواده خبری از چهار چرخ محرک نیست.

 

کراس‌اوور جتور X70 Zhuge که کاملترین نسخه این خانواده محسوب می‌شود نیز به روز شده است. در این مدل جتور X70 Zhuge شاهد کامل‌ترین تزئینات داخلی، وسیع‌ترین طیف تجهیزات و همچنین چرخ های استاندارد 20 اینچی هستیم. لیست بهبودها تقریباً مشابه نسخه پلاس است، اما جلوپنجره رادیاتور ثابت مانده و موتور دو لیتری جدید ارتقا یافته به این خودرو نیرو می‌بخشد.

 

 

 

قیمت خانواده جتور X70 یا فیدلیتی بهمن موتور در چین

در بازار چین، کراس اوورهای به روز شده جتور قبل از پایان ماه اکتبر عرضه می شوند. البته هم اکنون نسخه جتور X70 Plus در فول‌ترین مدل به قیمت 12400 دلار یا 410 میلیون تومان ( پایه از 10600 دلار) و مدل فول جتور X70 Zhuge به قیمت 19600 دلار یا 647 میلیون تومان (پایه از 18600 دلار) در چین عرضه می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *