قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین برگ جریمه برای سرعت غیرمجاز در آمریکا

تاریخ خودرو : نخستین برگ جریمه برای سرعت غیرمجاز در آمریکا صادر شد. در روز 30 اردیبهشت ماه در سال 1278 خورشیدی برابر با روز 20 می در سال 1899 میلادی، جیکوب جرمن یک راننده تاکسی در شهر نیویورک، نخستین فردی بود که در ایالات متحده آمریکا به دلیل سرعت غیرمجاز هنگام رانندگی خودرو اعمال قانون شد. جیکوب جرمن برای شرکت وسایل نقلیه الکتریکی که خودروهای خود را اجاره داده بود تا به عنوان تاکسی در آن شهر شلوغ استفاده شوند، یک تاکسی را می راند. خودرویی که جیکوب جرمن می‌راند یک وسیله نقلیه و خودروی کاملاً الکتریکی بود که در سال 1273 ش (1894 م) اختراع شد. حدود شصت دستگاه تا از این خودروها به عنوان تاکسی نیویورک در سال 1278 ش (1899 م) کار می‌کردند. در فیلمی که توسط توماس ادیسون در سال 1279 ش (1901 م) گرفته شده است، یک خودروی کاملاً الکتریکی را می توان دید که در حدود 30 ثانیه وارد تصویر می شود. معلوم است که آن خودرو با سرعت برق که خودروی آقای ژرمن می رفت، حرکت نمی کند.

آغاز ماجرا : جیکوب جرمن متخلف

جاکوب ژرمن یک تاکسی را می راند که به دلیل سرعت غیرمجاز هنگام رانندگی خودرو جریمه شد

تاریخ خودرو : نخستین برگ جریمه برای سرعت غیرمجاز در آمریکا صادر شد. در روز 30 اردیبهشت ماه در سال 1278 خورشیدی برابر با روز 20 می در سال 1899 میلادی، جیکوب جرمن (Jacob German) یک راننده تاکسی در شهر نیویورک، نخستین فردی بود که در ایالات متحده آمریکا به دلیل سرعت غیرمجاز هنگام رانندگی خودرو اعمال قانون شد. جیکوب جرمن برای شرکت وسایل نقلیه الکتریکی (Electric Vehicle Company) که خودروهای خود را اجاره داده بود تا به عنوان تاکسی در آن شهر شلوغ استفاده شوند، یک تاکسی را می راند.

تاکسی نیویورک

خودرویی که جاکوب ژرمن می‌راند یک وسیله نقلیه و خودروی کاملاً الکتریکی بود

خودرویی که جیکوب جرمن می‌راند یک وسیله نقلیه و خودروی کاملاً الکتریکی بود که در سال 1273 ش (1894 م) اختراع شد. حدود شصت دستگاه تا از این خودروها به عنوان تاکسی نیویورک در سال 1278 ش (1899 م) کار می‌کردند. در فیلمی که توسط توماس ادیسون (Thomas Edison) در سال 1279 ش (1901 م) گرفته شده است، یک خودروی کاملاً الکتریکی را می توان دید که در حدود 30 ثانیه وارد تصویر می شود. معلوم است که آن خودرو با سرعت برق که خودروی آقای جرمن می رفت و جریمه شد، حرکت نمی کند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *