قطعات خودرو

رندرهای گرافیکی هیوندای الانترا N کوپه منتشر شدند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در حالی که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در حال کاهش تنوع مدل‌های خود هستند، هیوندای همچنان به معرفی مدل‌های جدید و نسخه‌های گوناگون ادامه می‌دهد. هیوندای محصولات مقرون به صرفه و اسپرت بسیاری را تحت زیر برند N به بازار عرضه کرده است که هیوندای الانترا N یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. این خودرو یک سدان چهاردر اسپرت است، با این حال هیوندای الانترا N کوپه چگونه خواهد بود؟

 

طراحان سایت روسی Kolesa.ru سعی کرده‌اند تا هیوندای النترا N کوپه را به تصویر بکشند. هیوندای النترا N کوپه تنها در تعداد درها با مدل سدان تفاوت ندارد، بلکه طراحان سعی کرده‌اند تا الگوی چراغ‌های آن را نیز اصلاح کنند. چراغ‌های این خودرو در جل و عقب به صورت یک خط باریک به نمایش درآمده‌اند.

 

 

بهترین پیشرانه موجود برای هیوندای النترا N کوپه، موتور دولیتری توربوشارژر چهار سیلندر این خودرو است که در هیوندای ولستر N و هیوندای کونا N‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیشرانه حداکثر 286 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و هنگامی که با گیربکس شش سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو همراه شود، یک خودرو خارق العاده را نصیب شما خواهد کرد.

 

هیوندای النترا N کوپه

 

تمام آن چیزی که از هیوندای الانترا N کوپه به نمایش در می‌آید، خیالی هستند. این برند هیچ تمایلی برای ساخت چنین خودرویی نشان نداده است و حتی به نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای توسعه آن داشته باشد. فروش گسترده شاسی بلندها و همچنین خودروهای برقی، راه را برای توسعه یک کوپه بنزینی در شرایط فعلی دشوار کرده است.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *