قطعات خودرو

نمايندگان ايران‌خودرو به جلسه اتحاديه مي‌آيند

سيدمهدي كاظمي – سخنگوي اتحاديه لوازم يدكي خودرو – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، توضيح داد: ایران‌خودرو حدود یک‌ماه پیش، درخواست کرد که اتحادیه لوازم یدکی خودرو افرادی را که دارای سابقه طولانی، مکان مناسب و جواز کسب هستند، به ما معرفی کند تا ما به آن‌ها نمایندگی فروش قطعات خودرو را بدهیم.

او با اشاره به اين‌كه براي اين كار یک کارگروه شامل پنج نفر از نمایندگان و فروشندگان لوازم يدكي پژو در اتحاديه تشكيل شد، ادامه داد: در جلسه امروز اعضاي هيات مديره بنا شد که به جای این‌که افراد را معرفی کنیم، اول از مسئولان ایران‌خودرو دعوت کنیم و مشکلات صنف و نمایندگی‌ها را که هر روز گریبانگیر آن‌هاست اطلاع دهیم و بخواهیم كه قطعات بی‌کیفیتی را که در برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو وجود دارند، خارج کنند.

وي اظهار كرد: اين موضوع نيز در جلسه مطرح شد كه خود ایران‌خودرو تلاش کند از قطعات با کیفیت استفاده کند. برخی قطعات ایران‌خودرو به‌دلیل بی‌کیفیتی کار نمی‌کند. بعد مصرف‌کننده به اتحادیه شکایت می‌کند و نمایندگان شركت، جنس را پس نمی‌گیرند. ايران‌خودرو ابتدا این مسائل را حل‌وفصل کند، بعد ما طی تفاهم‌نامه‌ای با آن‌ها، افراد را براي گرفتن نمايندگي معرفی خواهیم کرد.

سخنگوي اتحاديه لوازم يدكي خودرو گفت: پس از مطرح شدن اين مسائل قرار شد هفته آینده، از نمایندگان ایران‌خودرو برای حضور در جلسه هيات مديره اتحادیه لوازم یدکی خودرو دعوت كنيم.

او همچنين درباره فعاليت‌هاي خيريه صنف لوازم يدكي خودرو توضيح داد: ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از اعضای اتحادیه برای ساخت خانه در خوزستان مشاركت كرده‌اند. حدود دو سال است که با همکاری بنیاد مسکن درحال خانه‌سازی هستيم.

وي ادامه داد: از ۹۲ دستگاه خانه‌اي كه براي سیل‌زدگان خوزستان در حال ساخت بود، حدود ۵۸ خانه تحویل داده شده است. تا چند ماه آینده، بقیه خانه‌ها نیز تحویل داده می‌شود.

كاظمي با بيان اين‌كه کل صنف لوازم یدکی خودرو در ساخت خانه برای سیل‌زدگان خوزستان همکاری کرده‌اند، اضافه كرد: در حال ساخت چند دستگاه مدرسه نيز هستیم. تعمیرات یک مدرسه در شیبان خوزستان در حال انجام است. یک مدرسه با شش کلاس هم در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان با همت خانواده مرحوم حاج قاسم پریشانی كه از اعضاي پيشكسوت صنف بود، در حال ساخت است. يك مدرسه هم توسط دوستان مدينه‌الزهرا در خوزستان در حال ساخت است كه در مراحل پاياني است. تعدادي مدرسه هم ساخته و تحويل داده شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *