جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

نشان تجاری، هویت کالا و راه حل نهایی جلب اطمینان مردم به بازار

کرامتیان با بیان این که اعتماد مشتری نهایی باید برای همه ما اهمیت داشته باشد، گفت: “شما فرض کنید تمام مجوزهای لازم برای کارتان را داشته باشید و بارها به عنوان برند برتر معرفی شده باشید، اما نتوانید مشتریان خود را راضی کنید. در نهایت، بازارتان را از دست خواهید داد.”

او افزود: “احترام به مشتری یعنی کالای با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کردن، آگاهی‌بخشی و در دسترس بودن.” کرامتیان تبلیغات را فقط تلاشی برای فروش بیشتر نمی‌داند، بلکه معتقد است که حضور قوی و شایسته نام تجاری به مشتری اطمینان می‌دهد که این کالا مبدأ مشخص و پاسخگو دارد.

اقتصاد رانتی، بلای جان مردم

وحید کرامتیان در پاسخ به سوال خبرنگار «قطعات خودرو» مبنی بر اینکه مشکل اصلی صنعت خودرو چیست، گفت: “فقط یک کلمه، تا رانت و یارانه غیرمستقیم، حمایت‌های خاص، ویژه‌خواری که همگی مبدأ سیاسی دارند از اقتصاد کشور حذف نشوند، در هیچ صنعت و بازاری موفق نخواهیم بود. ببینید، من از مشتری‌مداری صحبت کردم، اما وقتی می‌شود با سندسازی و بزرگنمایی کسب‌وکار، وام کم‌بهره، مواد اولیه ارزان، ارز دولتی، فروش عمده با بالاترین قیمت به دولت، سهام‌بازی و امثال آن ارقام نجومی بدست آورد، چند نفر دنبال کار سالم و استفاده از روش‌های اقتصادی برای توسعه کسب‌وکار خود خواهند رفت؟ در این فضا، انگیزه کار و فعالیت از بین می‌رود. از طرفی ما اقتصاد را شعاری کرده‌ایم. صدالبته تولید داخل باید تقویت و حتی حمایت مستقیم برای مدت معینی شود، اما نباید این کار با قطع واردات صورت گیرد. حذف رقیب به انحصارطلبی و از بین رفتن انگیزه برای افزایش کیفیت و تعادل در قیمت می‌شود.”

شرکت فرانکو و مأموریت آن

شرکت فرانکو تأمین‌کننده قطعات یدکی خودرو است که طیف وسیعی از خودروها امکان استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت این شرکت را دارند. مأموریت فرانکو تأمین قطعات با کیفیت بهتر از معمولی برای خودروها در سراسر ایران است. نمایندگی‌های فروش فرانکو در تمام استان‌های ایران حضور دارند و بیش از 130 نوع قطعه را به مشتریان عرضه می‌کنند. قطعات موتوری، تعلیق، الکترونیکی، سوخت‌رسانی، ایمنی و کامپیوتری خودروهای سواری پرتیراژ در سبد محصولات فرانکو قرار دارند.

چهار هدف اصلی فرانکو

چهار هدف اصلی فرانکو خط مشی این برند تجاری را معین کرده است. اولین هدف آسودگی و امنیت صاحبان خودرو است. بررسی‌های فرانکو نشان می‌دهد که علت این احساس ناامنی، وجود قطعات بی‌نام و نشان یا تقلبی در بازار است. فرانکو تلاش می‌کند با ارائه محصولات با کیفیت، موجب آسودگی و امنیت خیال مشتریان خود شود.

کیفیت، پشتیبانی، نوآوری و زیبایی

فرانکو کیفیت را مقدم بر قیمت می‌داند، اما با برنامه‌ریزی و ساماندهی علمی فعالیت‌ها، همواره قیمت رقابتی و منصفانه را مدنظر دارد. تضمین روندی سریع، بدون وقفه و روان در تأمین قطعات، دستورالعمل قطعی تیم پشتیبانی فرانکو است. آرمان فرانکو نوآوری است و به همین منظور، همواره خصلت کاوشگری را در تمامی همکاران خود فعال نگه می‌دارد. احساس خوب و زیبایی نیز برای فرانکو یک ارزش است. فرانکو با اطمینان، آرامش‌بخش و زیبا دیده می‌شود.

فرانکو یعنی همراهی با شما در تمام لحظات.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار