جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

فروشنده باید بتواند کالای خود را تضمین کند

پیام آصفی، مدیرعامل گروه توسعه قطعه توس، به اهمیت تضمین کیفیت کالا و رضایت مشتری در کسب‌وکار تأکید می‌کند. او بیان می‌کند که در صورتی که نتوانند کالایی که می‌فروشند را تضمین کنند، موفق نخواهند بود. از نظر آصفی، مشتری باید از کیفیت کالا اطمینان حاصل کند و اگر کالا معیوب بود، بتواند آن را مرجوع کند. این رویکرد نه تنها به سود مشتری است، بلکه پایه‌های یک کسب‌وکار پایدار و پویا را می‌سازد. وی معتقد است که کسب‌وکار بدون هدف و برنامه به روزمرگی تبدیل می‌شود که نه مشتری را راضی می‌کند، نه خود فرد را، و نه برای جامعه مفید است.

آصفی همچنین تأکید می‌کند که کیفیت برای شرکت توسعه قطعه توس خط قرمز است. همکاری طولانی‌مدت با تولیدکنندگان برتر مانند رینگ مشهد، طوس میل لنگ، شتابکار، یاتاقان بوش ایران و دیگر تولیدکنندگان برتر، باعث شده که این شرکت به کیفیت در تولید و توزیع قطعات اهمیت زیادی بدهد. این شرکت توانسته با ارائه 500 قلم کالا در بسته‌بندی‌های مختلف، ضریب برگشتی بسیار پایین (فقط 5 برگشتی در هزار) را حفظ کند که این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات است.

وی همچنین به مسئله قیمت‌گذاری اشاره می‌کند که با توجه به تأکید بر کیفیت، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. اما با مدیریت مالی، کاهش هزینه‌ها و افزایش فروش، توانسته‌اند قیمت‌ها را مدیریت کنند و قدرت رقابت‌پذیری خود را حفظ کنند.

در نهایت، آصفی از هدف‌گذاری برای سال 1402 صحبت می‌کند که شامل دستیابی به سهم بزرگتری از بازار و تبدیل شدن به یکی از پنج برند برتر بازار لوازم یدکی خودرو در کشور است. برای این منظور، برنامه‌ریزی جامع و مشاوره از متخصصان توسعه بازار و برندینگ در حال اجراست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار