پدال – این مسابقه در مسیری ۱.۶ کیلومتری برگزار شده و بنابراین فضای مناسبی برای رسیدن به سرعتهای بالا وجود داشته است. ویرون قدرت ۹۸۷ اسبی داشته درحالیکه نیروگاه آهنین شیرون ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت تولید میکند. این میزان تفاوت قدرت نشان دهنده پیشرفتهای صورت گرفته در عرض یک دهه بوده و این اختلاف سریعاً خودش را روی آسفالت نشان میدهد.
هر دو خودرو همانند موشک شلیک میشوند اما شیرون سریعتر بوده و خود را از ویرون جدا کرده و میتازد. پیش از آنکه راننده پا را روی پدال ترمز فشار دهد ویرون به سرعت حدود ۳۰۵ کیلومتر در ساعت میرسد. احتمالاً شیرون هم سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را رد کرده زیرا هنوز هم در پایان مسابقه جلوتر از ویرون حرکت میکند.
ویرون در زمان خود یک جادوی مهندسی بوده اما شیرون بسیار پیشرفتهتر است. خودروهای الکتریکی احتمالاً همین نسبت پیشرفتگی را نسبت به شیرون خواهند داشت و بوگاتی هم قبلاً روی این موضوع کار کرده است. این خودروساز با پورشه و ریماک همکاری میکند و شرکت بوگاتی-ریماک را شکل داده است. تا آن زمان شیرون و نسخههای قویترش همچنان به دلبری ادامه خواهند داد.