قطعات خودرو

عضو هیات مدیره ایدرو: برگزاری نمایشگاه را به زمان قبل برمی‌گردانیم

به گزارش قطعات خودرو هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و لوازم و مجموعه‌های خودرویی در سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شده و شرکت بازرگانی ایدرو یکی از قدیمی‌ترین مجریان برگزاری نمایشگاه در حوزه صنعت و قطعات خودرو، برگزاری  نمایشگاه امسال را بر عهده داشته است.

امید هاشمی، عضو هیئت مدیره شرکت بازرگانی ایدرو در خصوص وضعیت برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم. علی رغم آنکه با کاهش متراژ غرفه‌ها، تعداد غرفه‌ها را افزایش داده‌ایم، نتوانستیم تعدادی از متقاضیان را تحت پوشش قرار داده و غرفه در اختیارشان قرار دهیم.

وی ادامه داد: فضای نمایشگاه به محیط داخلی و بیرونی تقسیم می‌شود. برای محیط بیرونی، فضایی سه هزار متری اختصاص یافته و مجموع غرفه‌های ملی و خارجی به بیش از ۱۳۰۰ غرفه رسیده است. استقبال مشارکت کنندگان خارجی نیز قابل ملاحظه بوده و فضایی ۶ هزار متری در سه سالن در اختیار بخش خارجی قرار داده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت بازرگانی ایدرو در خصوص شرایط آب و هوایی گفت: از آنجایی که زمان برگزاری نمایشگاه تغییر کرده است، شرایط آب و هوا مطلوب نبوده اما تلاش می‌کنیم در سال آینده زمان برگزاری نمایشگاه را به ماه مهر و آبان بازگردانیم تا در شرایط آب و هوایی بهتری نمایشگاه برگزار شود.

امید هاشمی، در پایان تصریح کرد: امسال با استقبال بی‌نظیری نمایشگاه برگزار شد. قطعات از نظر وضعیت کمی و کیفی در جایگاه خوبی قرار دارند. بین مجریان امر، شرکت کنندگان، نمایشگاه و سازمان توسعه تجارت ایران، هماهنگی و تعامل مطلوبی در جریان است. انتظار داریم خروجی نمایشگاه را در ارتقاء کیفیت قطعات داخلی شاهد باشیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *