قطعات خودرو

اتحادیه تهران نماینده صنعت خودرو در نمایشگاه خودروی پاکستان

بر اساس اطلاعیه اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران که در کانال رسمی این اتحادیه منتشر شده، از هیات تجاری فعالین صنف لوازم یدکی خودرو تهران برای حضور در نمایشگاه قطعات خودرو و موتورسیکلت کراچی پاکستان دعوت به عمل آمده است.
گفتنی است همزمان با برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو تهران در مرداد ماه 1402 هیات تجاری از سوی اتحادیه قطعات خودرو و موتورسیکلت پاکستان در ایران حضور داشت و بر اساس مذاکرات انجام شده این اتحادیه از هیات تجاری تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو تهران برای حضور در نمایشگاه کراچی دعوت به عمل آورده است.
کشور پاکستان با توجه به همسایگی با ایران و نیاز این کشور به قطعات ادوات کشاورزی و همچنین حجم بالای استفاده از موتورسیکلت در این کشور، مقصد خوبی برای قطعات تولید شده در ایران بوده و با توجه به همکاری پاکستان با اروپا و آمریکا امکان واردات قطعات تحریمی از طریق این کشور همسایه وجود دارد.

در حاشیه ی این نمایشگاه و پیش از برگزاری آن که قرار است در آبان ماه به نمایش گذاشته شود؛ هیات‌ تجاری اتحادیه قطعات یدکی خودرو و ماشین آلات و موتورسیکلت پاکستان با هیات مدیره اتحادیه و برخی از تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی دیدار داشتند. در این دیدار که به دعوت هیات مدیره اتحادیه و در محل اتحادیه اتفاق افتاد دو طرف پیرامون ظرفیت‌های تجاری و توانمندی یکدیگر گفتگو کردند.

پیش بینی می شود که علاقه مندان به این حوزه و همچنین مشغولان در این حرفه، از این نمایشگاه به منظور آشنایی با محصولات شرکت کنندگان و ارزیابی ای که حتما برای خود در نظر می گیرند، حاضر شوند و از این مراسم ستقبال خوبی شود.

شایان ذکر است هیئت مدیره جدید اتحادیه در نظر دارد برنامه ای جامع در خصوص حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و احیای برگزاری نمایشگاه های گذشته اتحادیه به اجرا درآورد. حضور در این نمایشگاه می تواند پیش درآمد چنین برنامه ای تلقی شود.
نمایشگاه قطعات خودرو و موتورسیکلت کراچی پاکستان 5 تا 7 آبان ماه برگزار خواهد شد‌.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *