قطعات خودرو

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | دوبی بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت خدمات خودروی خاورمیانه را میزبانی می‌کند

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و خدمات پس از فروش خودرو خاورمیانه در هجدمین دور برگزاری ۲۳ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ (۱۴ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱) در امارات متحده عربی – دوبی – برگزار می‌شود.

اتومکانیکا دوبی، بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت خدمات خودرو در خاورمیانه و آفریقاست؛ مرکز تجارت جهانی دوبی میزبان این رویداد صنعتی سه روزه در جهان است که اعلام کرده با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای ارتباط با بازار جهانی خودرو، با همراهی غرفه‌داران از ۵۸ کشور با بیش از ۱۳ غرفه اختصاصی، تدارک دیده شده است.

فرصتی برای شارژ ۲۰۲۰

اتومکانیکا دوبی ۲۰۲۱ فرصتی‌ست که در شرایط همه‌گیری کووید ۱۹ بازرگانان باردیگر بتوانند با بازارهای خود ارتباط برقرار کرده، ملاقات‌های حضوری و شبکه‌ای داشته باشند و برنامه‌های تجاری خود را برای سال ۲۰۲۲ شارژ کنند.

اتومکانیکا دوبی، قرار بود تابستان ۱۴۰۰ – ماه ژوئن ۲۰۲۱- برگزار شود، که طبق اعلام، به‌خاطر اجرای برنامه دقیق واکسیناسیون همگانی کووید-19 در امارات متحده عربی برای برگزاری رویدادی امن‌تر و مشارکت فیزیکی به میزان قابل توجه، به تعویق افتاد. گفته می‌شود دلیل اصلی‌تر این تعویق، هم‌زمان شدن اتومکانیکا با اکسپو ۲۰۲۱ برای جلب و جذب مخاطبان بیشتر بوده است.

تامین‌کنندگان قطعات خودرو، مشتریان و شرکای تجاری، می‌توانند در فرصت سه روزه برگزاری نمایشگاه از آخرین روندهای بازار و نوآوری‌های جدید آگاه شوند.

رشد دوبرابری صنعت خودرو تا ۲۰۲۸

برگزارکنندگان پیش‌بینی کرده‌اند صنعت بازار جهانی خودرو، از ۳۹۰.۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۵۲۹.۲۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۸ برسد.

در دوره‌ی گذشته اتومکانیکای دوبی، در سال ۲۰۱۹ ، ۱۸۸۰ غرفه‌دار از ۶۳ کشور حضور داشتند که ۳۲۷۵۰ بازدیدکننده تجاری از ۱۴۶ کشور از نمایشگاه بازدید کردند و بیش از ۹۰ درصد از غرفه داران و ۵۰ درصد بازدیدکنندگان از خارج از امارات بودند.

مجموعه‌ای از رویدادهای ارزش افزوده

اتومکانیکا دوبی شش بخش عمده محصول شامل قطعات و تجهیزات، سیستم‌های الکترونیک، تعمیر و نگهداری، لاستیک و باتری، لوازم جانبی و شستشوی خودرو (کارواش) و مراقبت و تعمیر را پوشش می‌دهد.

حضور شرکت‌های شاخص جهانی برای ارایه‌ی نوآوری و خلاقانه‌ترین دستاوردها به شرکت‌کنندگان، هدف این رویداد است.

رویداد امسال اما با آکادمی اتومکانیکا، کارگاه مدرن و نوآوری همراه است که طبق اعلام هزاران خریدار تجاری و متخصصان صنعت را با تحولات جدید بازار هماهنگ نگه می‌دارد.

علاوه بر قطعات و ابزار آلات خودروهای سواری، عرضه‌کنندگان قطعات ماشین آلات کشاورزی، حمل و نقل و موتور سیکلت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

چهار نمایشگاه تجاری اتومکانیکا در راه است

وبینارهای تخصصی اما رایگان

اکادمی اتومکانیکا، میزبان مجموعه وبینارهای ویژه خواهد بود. شرکت در این وبینارها رایگان است و تاکنون ۱۲ مورد از آن در هفت ماه گذشته برگزار شده است، و بیش از ۴ هزار شرکت کننده وارد شده‌اند تا از آخرین روندها و فرصت‌های بازار پس از فروش خودرو مطلع شوند.

آکادمی اتومکانیکا علاوه بر نمایشگاه تجاری، نمایشگاه اتومکانیکا دوبی گزارش‌ها، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای مختلفی را با موضوعات مربوط به ورود به بازار تقاضا در منطقه، ارتباط با بازار، خدمات خودرو، مسائل مالیاتی و قانونی این صنعت در منطقه به شرکت کنندگان ارائه می‌کند.

با توجه به رشد بسیار صنعت خدمات پس از فروش خودرو در منطقه خاورمیانه و آفریقا نمایشگاه اتومکانیکای دوبی نقش جدی در این منطقه داشته است؛ از این‌رو فرصت حضور تولیدکنندگان خارجی و توزیع کنندگان و خریداران منطقه خاورمیانه و آفریقا را در کنار هم فراهم می‌کند.

بازار بین‌المللی پس از فروش خودرو یکی از پویاترین بازارهای جهان است و اتومکانیکا به عنوان برند پیشرو نمایشگاه تجاری، مهم‌ترین پلت فرم آن با ۱۵ رویداد در سراسر جهان است.

پراکندگی اتومکانیک‌های جهان در یک نگاه

در حال حاضر مجموعه اتومکانیکا، پس از ۵۰ سال تجربه برگزاری، ۱۷ رویداد را در ۱۵ کشور برگزار می‌کند. بیرمنگام، بوینس آیرس، دوبی، فرانکفورت آم ماین، شهر هوشی مین، استانبول، جده، ژوهانسبورگ، کوالالامپور، مکزیکوسیتی،  مسکو، دهلی نو، نورسلطان (آستانه)، ریاض و شانگهای.

اتومکانیکا در سراسر جهان توسط حدود ۲۰ هزار غرفه‌دار، ۶۰۰ هزار بازدید کننده تجاری حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | گزارش کامل؛ در فرانکفورت چه گذشت؟

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *