قطعات خودرو

علی اکبر بخشی: اعضای صنف با حضور در پای صندوق رأی درس بزرگی به ما دادند

علی اکبر بخشی دور دوم دوزادهمین انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو را درس بزرگی برای همه عنوان کرد و تاکید کرد: بدون دانش و تجربه نمی‌شود کاری از پیش برد، جسارت و جدیت شرط موفقیت است، کار هیئت مدیره تیمی است و هیئت مدیره جدید باید از تمام ظرفیت قانونی برای پیشبرد اهداف بهره ببرد. امیدوارم هیئت مدیره جدید  با نگاهی تازه، همدلی و همکاری افق‌های جدیدی پیش روی صنف بازکنند.

 

 

 

علی اکبر بخشی نائب رئیس اول اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به حضور پرشور و قابل تقدیر اعضای صنف در پای صندوق رأی بیان کرد: از تمامی همکاران و هم‌صنفان خودم تشکر ویژه دارم که در روز سخت انتخابات که با قطعی سیستم و گرمی هوا مواجه بودیم، پای صندوق رأی آمدند. همکاران ما ثابت کردند صنف لوازم یدکی بزرگ است و لیاقت بزرگ‌تر شدن هم دارد. حضور اعضا برای من درسی داشت و آن این بود که اگر تصمیم بگیریم قادر به انجام هر کاری هستیم.

 

بیشتر بخوانید: اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشخص شدند

 

وی با بیان اینکه انتخابات روز 10 خردادماه آبرومندانه و با حضور حداکثری اعضا برگزار شد اضافه کرد: من به عنوان عضو کوچکی از هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو از تک تک عزیزان سپاسگزارم و امیدوارم خدمتگزارانی که را که انتخاب کرده‌اید در آینده‌ای نزدیک منشاء خدمات بهتر و گسترده‌تری باشند و رضایت همه اعضا را جلب کنند.

 

 

 

او ضمن اشاره به وظیفه سنگین هیئت مدیره جدید اتحادیه عنوان کرد: بدون دانش و تجربه نمی‌شود کاری از پیش برد، جسارت و جدیت شرط موفقیت است، کار هیئت مدیره تیمی است و هیئت مدیره جدید باید از تمام ظرفیت قانونی برای پیشبرد اهداف بهره ببرد. امیدوارم هیئت مدیره جدید با نگاهی تازه، همدلی و همکاری افق‌های جدیدی پیش روی صنف بازکنند. خرد جمعی و جلب مشارکت اعضای محترم از جمله مواردی است که رضایتمندی اعضای صنف نقش به‌سزایی دارد.

 

 

نائب رئیس اول اتحادیه لوازم یدکی خودرو تاکید کرد: با تمام وجود عرض می‌کنم عزم و جدیت و حضور در پای صندوق رأی حرکتی قابل تقدیر بود و اعضای صنف به ما و هیئت مدیره آینده درس بزرگی دادند.

 

 

 

علی اکبر بخشی با اشاره به اینکه حضور در هیئت مدیره اتحادیه اگر موجب ارائه خدمت، احقاق حق یا کمک به رفع یا کاهش مشکلات اعضای محترم نشود؛ کمترین ارزشی ندارد اظهار کرد: از همه اعضا تقاضا دارم نسبت به عملکرد دوره قبل هر کوتاهی و قصوری بوده بر ما بخشایند. ما در طی این سال‌ها با تمام توان تلاش کردیم رضایتمندی اعضا را به دست بیاوریم و از حقوق آنها دفاع کنیم اما حتما قصور و کوتاهی هم صورت گرفته که طلب بخشایش داریم. امیدوارم هیئت مدیره جدید کارهای انجام نشده را سر و سامان بدهد و ما هم در هر زمینه‌ای که بتوانیم در خدمت هیئت مدیره جدید و اعضا خواهیم بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *