قطعات خودرو

نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» تنها یک نمایشگاه نیست…

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس » تنها یک نمایشگاه به منظور عرضه قطعات نیست بلکه نمایشگاهی است برای ایجاد همگرایی بین صنوف خودرویی، معرفی قطعات و برند با کیفیت به تعمیرکار به عنوان خدمات دهنده به مصرف کننده نهایی و همچنین فرصتی است برای یک گردهمایی بزرگ صنایع و صنوف خودرویی که در کنار یکدیگر بار دیگر به تقویت بخش خصوصی و همچنین توان و ظرفیت آن بپردازند.

 

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس » تنها یک نمایشگاه نیست بلکه قرار است همایشی در کنار آن برگزار شود تا سپاس و قدردانی کند از کسانی که سال‌ها در صنوف و صنایع خودرویی تلاش کردند تا با همه سختی‌ها از گذشته، زمان دفاع مقدس تا امروز که کشور با مشکلات اقتصادی و همچنین تحریم‌های همه جانبه روبه‌روست و همچنین سال‌ها با بی‌تدبیری کالای تقلبی و بی کیفیت نیز به بازار وارد شده بی وقفه تلاش کردند تا کالای اصیل و با کیفیت به دست مصرف کننده رسیده و پشتوانه‌ای مستحکم برای صنایع وابسته به قطعات بودند.

 

بیشتر بخوانید : نخستین نمایشگاه اتومکانیک ایران / به قلم حسن بشارت‌نیا مدیرمسئول ماهنامه قطعات خودرو

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس » تنها یک نمایشگاه نیست بلکه قرار است پلی باشد میان عرضه کننده قطعه و مصرف کننده قطعه که در نهایت رضایتمندی بهره‌بردار از خودرو را فراهم کنند، این امر محقق نخواهد شد مگر با ارتباط مستمر میان زنجیره تولید، تامین و توزیع کننده قطعات و خدمات خودرویی که هدف اصلی این همگرایی بزرگ است.

 

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» سپاسی است از مدیرانی که سال‌ها برای صنایع و صنوف خودرویی صادقانه تلاش کردند و تسهیل کننده فعالیت‌های آنان بوده و همیشه یار صدیق صنوف و حامی تولید و تامین کالای با کیفیت از داخل و خارج از کشور بوده‌اند و هدف آن‌ها هیچ چیز جز آرامش مردم و سربلندی ایران اسلامی نبوده است.

 

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس » قدردانی است از تعمیرکاری که خود را متعهد به استفاده از کالای با کیفیت می‌کند و صداقت را بالاترین ارزش در کسب و کار خود می‌داند و جان و مال مردم را بالاتر از درآمد خود می‌داند و خود را ملزم به استفاده از کالای اصیل کرده و عرصه را بر کالای بی کیفیت و تقلبی می‌بندد تا بازاری سالم شکل گرفته و رضایتمندی مردم را به ارمغان بیاورد.

 

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» نمایشگاه ارزش است، ارزش معنوی همگرایی 19 اتحادیه و انجمن خودرویی، همگرایی زنجیره ارزش تولید، تامین و توزیع قطعات و خدمات خودرویی، تولید ارزش فرهنگی با ارائه دستاوردهای این صنعت دانش‌بنیان در کشور و زنجیره ارزش آفرینی با تقدیر و سپاس از پیش‌کسوتان بزرگ صنایع و صنوف خودرویی است.

 

 

نمایشگاه « اتومکانیک سپاس » از 8 تا 11 تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، نخستین نمایشگاه اتومکانیک ایران سنگ بنا رشد و تغییر بزرگ و نگاه درست به آینده بوده و گامی بلند به سوی آینده‌ای نوین و سالم است.

 

نوشته مرصاد رنگرز

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است