قطعات خودرو

به ‌روز رسانی جدید برای لندروور رنجروور SV

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، رنجروور Sv به تازگی معرفی شده اما این مانع از این نمی‌شود که رنجروور آن را برای سال 2024 آپدیت نکند. رنجروور در کنار پیشرانه درونسوز 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو خود از سیستم هایبرید ملایم بهره می‌برد که حالا در تریم SV، 606 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در کنار این مدل، نمونه 6 سیلندر 3 لیتر پلاگین هایبرید برای مشتریانی که خواهان قدرت کمتر هستند وجود دارد که 542 اسب‌بخار قدرت در مدل 550e تولید می‌کند. شتاب این نمونه 4.8 ثانیه و بُرد مسافت الکتریکی آن 82 کیلومتر عنوان شده است.

در بخش فناوری، رنجروور SV 2024 حالا به آخرین نسل سیستم اطلاعات و سرگرمی Pivi Pro مجهز شده که توسط نمایشگر 13.1 اینچ در دسترس قرار می‌گیرد. سیستم Dynamic Response Pro که برای اولین بار بر روی رنجروور اسپرت معرفی شد نیز بر روی این مدل قرار گرفته تا کنترل بهتری را در پیچ‌ها به ارمغان بیاورد. کروز کنترل تطبیقی آفرود نیز که به عنوان بخشی از سیستم Terrain Response 2 به حساب می‌آید، بر روی لندروور رنجروور SV نصب شده و از چهار نوع تنظیم که بر اساس موقعیت خودرو و به صورت اتوماتیک وارد مدار می‌شود بهره می‌برد.

لندروور با معرفی بخش شخصی سازی SV Bespoke به خریداران لندروور رنجروور SV این اجازه را می‌دهد که طیف گسترده‌ای از شخص سازی را بر روی خودرو خود پیاده سازی کنند. در این بخش 391 رنگ مختلف برای موارد کوچک و 230 رنگ بدنه از ساتن تا متالیک برای بدنه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مشتریان می‌توانند بج‌های بدنه که بر روی کاپوت و در صندوق عقب دیده می‌شوند را نیز از بین متریال‌های مختلف که در بین آنها نام طلا نیز دیده می‌شود شخصی سازی کنند. اگر هیچکدام از این رنگ‌های مد نظر خریداران نبود، آنها می‌توانند رنگ دلخواه خود  برای  لندروور رنجروور SV را سفارش دهند.

مراحل شخصی سازی SV Bespoke هفت مرحله شامل رنگ بدنه، انتخاب تم، متریال، مواد، شخصی سازی و…. دارد که تنها برای مدل‌های SV و Autobiography در دسترس است. هزینه استفاده از این سرویس اعلام نشده و باید یادآور شویم که قیمت پایه رنجروور مدل 2024 از 108.895 دلار آغاز می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *