قطعات خودرو

درگاه فروش جدید Cooper Tire Europe؛ سیر تا پیاز محصولات و خرید آسان لاستیک

 Cooper Tire Europe لاستیک ساز باسابقه که از زمره بهترین سازندگان لاستیک خودرو محسوب می‌شود، در دوران گسترش کرونا و برای رفاه بیشتر مشتریان محصولاتش، درگاه فروش جدیدی را در فضای نت با امکانات متنوع برای مشتریان راه‌اندازی کرده است. این امر بیانگرگامی مهم در رسیدن به هدف نهایی شرکت یعنی تبدیل شدن به محبوب‌ترین تولیدکننده لاستیک خودرو برای مشتریان و مصرف‌کننده‌هاست.

 Cooper Tire Europe شرکتی است که در زمینه طراحی، ساخت، بازاریابی و فروش لاستیک اتومبیل و کامیون تخصص دارد و زیرمجموعه‌ای از شرکت‌ها در کشورهای مختلف دارد که در ساخت لاستیک‌های خودروهای مختلف، کامیون‌ها و انواع موتورها تخصص دارند.

Cooper Tire Europe با ترکیب و تقویت ابزارهای موجود به مشتریان امکان می‌دهد تا با یک بار ورود به سیستم خود در اینترنت، از سازوکار تحولات کسب و کار مرتبط با شرکت و حوزه لاستیک‌های خودرو و فناوری‌های مرتبط با آن مطلع شوند. در مرحله نخست این طرح درگاه فروش به زبان انگلیسی خدمات ارائه می‌دهد و به‌زودی به زبان‌های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و هلندی نیز در دسترس مشتریان خواهد بود.

چه چیزی در درگاه فروش گنجانده‌ شده است؟

دارایی‌های برند: در حال حاضر، درگاه برند که قبلاً مستقل بود در درگاه فروش گنجانده‌ شده است. در گامی رو به جلو پیوندها فعال می‌شود و وقتی محتوای تازه‌ای تولید شد برای مشتریان ارسال خواهد شد و اطمینان حاصل می‌شود که مشتریان، محتوای به‌روزرسانی‌ها را هرگز از دست نمی‌دهند. دارایی‌ها شامل عکس‌های محصول، تصاویر برند، ویدئو‌ها، آرم‌ها، دستورالعمل‌های تجاری و موارد دیگر هستند.

خبرها و خبرنامه‌ها:

علاوه بر نمایش آخرین اخبار از طریق صفحه اصلی درگاه فروش، مشتریان می‌توانند برای خبرنامه‌های عادی نیز ثبت نام کنند. ارتباطات آینده نیز شامل اعلان‌هایی درباره محتوای جدید، جمع آوری فصلی دارایی‌های موجود در درگاه، اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی‌ها و عرضه محصولات و آخرین اخبار شرکت خواهد بود.

آموزشگاه آنلاین:

آموزشگاه آنلاین در صورت تمایل مشتریان، به آن‌ها آموزش غیرحضوری فروش محصولات گروه لاستیک سازی را ارائه می‌دهد. طرح‌های فعلی شامل آموزش مقدماتی فروش و مشاوره فروش وکسب‌و‌کار و راهنماهای محصولات می‌باشد که با عملکردی فوق العاده در سال 2021 مجموعه‌ای از ویدئوهای جدید به آنها اضافه می‌شود.

منبع: Tyre Trade News

مترجم: حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *