موتورها و تریم‌‌ها تغییر نمی‌کنند، اما فرمان، ترمز، گیربکس ۱۰سرعته اتوماتیک و سیستم تعلیق بهینه‌‌سازی شده‌‌اند تا سواری آرام‌‌تر و جذاب‌‌تری ارائه دهند.

میله‌های جلو و عقب سیستم تعلیق به گونه‌ای بهینه شده‌اند که چرخش بدنه را در گوشه‌ها کاهش می‌دهد، بنابراین حدس می‌زنیم میله‌ها سفت شده‌اند.

در مورد موتورها، این خودرو توسط یک موتور ۴/ ۳لیتری توئین توربو V۶ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۴۴۲ پوند فوت گشتاور همراه می‌شود. LS ۵۰۰h نیز از یک موتور ۵/ ۳لیتری V۶ به کمک دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند که خروجی ترکیبی آن به ۳۵۴ اسب بخار می‌رسد.

این موتور به سرعت V۶ توئین توربو نیست، اما مصرف سوخت آن حدود ۲۰درصد بهتر است.LS ۵۰۰ تمام‌چرخ محرک با مقایسه مدل‌‌های تمام‌چرخ محرک برای شبیه ‌شدن آن، ۱۷ مایل در هر گالن در شهر، ۲۷ مایل در بزرگراه و ۲۱مایل در مجموع دریافت می‌‌کند. LS ۵۰۰h AWD ۲۲ مایل در هر گالن در شهر، ۲۹ مایل در بزرگراه و ۲۵ مایل در مجموع دریافت می‌کند.