قطعات خودرو

گزارش جلسه هيئت مديره اتحادیه لوازم یدکی؛ از بيمه تکمیلی تا درد دل لنت‌فروش‌ها

سیدمهدی کاظمی – سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، توضيح داد: در جلسه روز یکشنبه‌ي هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو، کسانی که موظف شده بودند تعرفه‌های بیمه تکمیلی را بیاورند، گزارش خود را ارائه دادند که بررسی شد؛ اما چون گزارش چند شرکت بیمه‌ای باقی مانده است، تصمیم‌گیری نهايي درباره بیمه تکمیلی به جلسه هفته آینده موکول شد.

او ادامه داد: در همين جلسه، درباره دعوت از لنت‌فروش‌ها صحبت‌هایی مطرح و قرار شد، من از لنت‌فروش‌ها دعوت کنم تا در جلسه با هیئت مدیره شرکت کنند. با اين هدف كه هيئت مديره از کیفیت، کمبود، قیمت، تقلب و مشکلات روزمره رسته لنت‌فروش‌ها با خبر شود و بتواند در این‌باره تصمیم گیری کند.

وي اظهار كرد: وقتی من از لنت‌فروش‌ها برای حضور در جلسه هیئت مدیره دعوت کردم، آن‌ها بسیار استقبال کردند.

کاظمی درباره جلسه امروز هيئت مديره نيز توضيح داد: جلسه امروز سه‌شنبه‌ي هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی با حضور آقای بخشی‌زاده – رئیس هیئت مدیره اتحاديه – تشکیل شد. در این جلسه، تعدادی از اعضای صنف از جمله آقای مرسلی و اعضای هیئت امنای مسجد اکباتان که از حضور آقای بخشی‌زاده در اتحادیه مطلع شده بودند، به دیدن او آمدند.

سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو ادامه داد: در این جلسه که با حضور برخی از لنت‌فروش‌ها برگزار شد، از صحبت‌های آقای مرسلی استفاده کردیم. همچنين از او درخواست کردیم در آینده که هیئت مدیره و شورای لنت‌فروش‌ها، معاونت سازمان صنعت معدن تجارت و اعضای انجمن قطعه‌سازان همگن خودرو جلسه دارد، از حضور آقای مرسلی استفاده کنیم که ایشان پذیرفت.

او با اشاره به اين‌كه جلسه با فروشندگان لنت ترمز و کلاچ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ امروز برگزار شد، گفت: ما از مهمانان این جلسه خواستیم تا مشکلات خود را درباره کمبود، کیفیت، تقلب، گرانی، تولید، واردات قطعات مطرح کنند. آن‌ها نیز مشکلات روزمره خود را بيان کردند.

وي اظهار كرد: به‌دلیل کمبود جا، ما موفق نشدیم از همه اعضای صنف لنت‌فروش‌ها دعوت کنیم و قرار شد در جلسه هفته آینده، از بقيه و همچنين کسان دیگری که مهمانان امروز آن‌ها را به ما معرفی کردند، دعوت کنیم.

کاظمی بيان كرد: در جلسه هفته آینده، با حضور اکثریت صنف لنت‌فروش‌ها از بین این اعضا، کارگروهی را تشکیل خواهیم داد تا از این به بعد برای شرکت در جلسات انجمن قطعه‌سازان همگن، انجمن تولیدکنندگان لنت و همچنین لنت‌فروش‌ها واردکنندگان لنت، اعضای این كارگروه حضور داشته باشند.

اين عضو هيئت مديره اتحاديه لوازم يدكي خودرو با بيان اين‌كه ما یکسری اطلاعات را درباره لنت نداشتیم که امروز مهمانان ما را آگاه کردند، افزود: امیدوارم در جلسات آینده، کسانی که ما از فعاليت آن‌ها اطلاع نداشتیم و همچنین کسانی که امروز نتوانستند به جلسه بیایند، در جلسه هيئت مديره شركت كنند.

کاظمی در پاسخ به اين پرسش كه آیا آقای بخشی‌زاده در جلسه هیئت مدیره اتحادیه با لنت‌فروش‌ها حضور داشت؟ گفت: نیاز بود كه ایشان به منزل برود. به همین دلیل، حدود نیم ساعت در جلسه لنت‌فروش‌ها حضور داشت.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آیا آقاي بخشي‌زاده هفته آینده در جلسه هیئت مدیره اتحاديه حضور خواهد داشت؟ اظهار كرد: من شخصا از ایشان خواستم كه اگر امکان داشت، در ماه‌های آینده، هر ماه یک یا دو بار در جلسات حضور داشته باشد که او استقبال کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است