قطعات خودرو

جنسیس Electrified GV۷۰ با ۴۸۳ اسب بخار قدرت برای سال ۲۰۲۳ معرفی شد

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، جنسیس GV۷۰ الکتریکی شده را در اتو گوانگژو در چین معرفی کرد و به زودی وارد ایالات متحده خواهد شد. تمام GV۷۰‌های الکتریکی شده دارای سیستم چهار موتوره و چهار چرخ متحرک با قدرت ۴۸۳ اسب بخار هستند.

به جز جلوپنجره، پورت شارژ و عدم وجود لوله اگزوز، باعث شده این خودرو مانند مدل بنزینی به نظر برسد. جنسیس در حال گسترش خط تولید خودرو‌های برقی خود با مدل دیگری است که تقریباً مشابه یکی از محصولات بنزین سوز است. برخلاف GV۶۰ الکتریکی، کراس اوور لوکس کامپکت جدید الکتریکی GV۷۰ دقیقاً شبیه GV۷۰ بنزینی خواهد بود و به سدان لوکس  Electriified G۸۰، در خط تولید برقی خودروسازان لوکس کره‌ای می‌پیوندد.

تفاوت اصلی بین نسخه‌های بنزینی و کراس اوور کامپکت لوکس جنسیس برقی، جلوپنجره متفاوت آن است و البته هیچ لوله اگزوزی از عقب بیرون زده نیست. این نمونه که برای بازار‌های جهانی فاش شده است با رنگ مسی مات آتاکاما با نمای داخلی Glacier White به تولید رسیده است. کابین آن نیز مشابه مدل بنزین سوز با صفحه نمایش بزرگ و عریض است که روی داشبورد به کار برده شده است.

جنسیس Electrified GV70 با 483 اسب بخار قدرت برای سال 2023

 

همه GV۷۰‌های الکتریکی شده به طور استاندارد با یک نسخه دو موتوره ارائه می‌شوند که به صورت تمام چرخ محرک ارائه می‌شود، اما می‌توانند موتور الکتریکی را از میل محرک جدا کرده و بین دو و چهار چرخ متحرک جابجا شوند. به گفته جنسیس، این دو موتور ۴۸۳ اسب بخار در حالت Boost ویژه تولید می‌کنند که به آن کمک می‌کند در ۴.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

جنسیس Electrified GV70 با 483 اسب بخار قدرت برای سال 2023

 

جنسیس جزئیاتی در مورد بسته باتری یا تخمین برد اعلام نکرده است، اما ادعا می‌کند که با استفاده از شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی، می‌تواند باتری را از ۱۰ تا ۸۰ درصد در کمتر از ۲۰ دقیقه شارژ کند.

جنسیس Electrified GV70 با 483 اسب بخار قدرت برای سال 2023

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *