قطعات خودرو

اصلاح قیمت خودرو در شرایط تورم کنونی منطقی است

حسین محمد صالحی دارانی در گفتگو با خبرنگار خودروبانک تصمیم تیم اقتصادی دولت و به ویژه وزیر صمت در راستای اصلاح قیمت خودرو را تصمیمی عقلانی و منطقی اعلام کرد و اظهار داشت: در وضعیت اقتصادی کشور و تورم موجود، افزایش 18 درصدی قیمت خودرو منطقی است و اگر بازار خودرو از دست دلالان خارج شود، موجب جلب رضایت مردم خواهد شد و مردم بر این نکته که در شرایط کنونی افزایش قیمت خودرو طبیعی است، صحه می‌گذارند.

وی افزود: لازم است در راستای کاهش فعالیت‌های واسطه‌گری و رسیدن خودرو به دست مصرف‌کنندگان واقعی نظارت دقیق‌تری از سوی دولت و خودروسازان صورت بگیرد.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته حائز اهمیت این است که خودرو با قیمت تمام شده به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و از میزان دلالی در بازار خودرو کاسته شود.

محمدصالحی دارانی همچنین تصریح کرد: اگر خودرو با قیمت تمام شده‌ منطقی و عادلانه‌ای که از سوی وزارت اقتصاد اعلام می‌شود به فروش رسیده و در موعد مقرر تحویل خریدار شود و از جولان دلالان در بازار خودرو نیز جلوگیری به عمل آید، مردم به این باور می‌رسند که افزایش قیمت خودرو منطقی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وجود خودروهای دپویی در پارکینگ‌ها به دلیل نقص قطعه، موجب بروز التهاب حتی جزئی در بازار خودرو می‌شود که می‌بایست نسبت به تکمیل این خودروها و عرضه آنها در بازار به سرعت اقدام کرد که با اصلاح قیمت خودرو این روند سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *