قطعات خودرو

اعضای قدیمی اتحادیه افرادی موجه هستند

ایرج آقازاده در گفت‌وگو با «قطعات خودرو» با اشاره به انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات که هشتم تیرماه برگزار می‌شود گفت: من دراین انتخابات شرکت می‌کنم. گویا اعضای هیئت مدیره طرحی دارند و همکاران قدیمی را انتخاب کرده‌اند تا به صورت شورایی به کارهای اتحادیه نظارت داشته باشند و درصورت وقوع تخلف یا داشتن راهکار مناسب آن را به اتحادیه ارائه دهند. البته نمی‌توان نام این اقدام را نظارت گذاشت.

وی افزود: من کاندیداهای هیئت مدیره جدید اتحادیه را نمی‌شناسم؛ اما تا جایی که اعضای قدیمی را می‌شناسم، افرادی موجهی بودند و مشکلی نداشتند. طبیعتاً این افراد نمی‌توانند کارایی یک جوان را در اتحادیه داشته باشند؛ اما ریش سفید بودن و تجربه  افراد مهم است. به عنوان مثال حاج‌آقا کاظمی و حاج‌آقا بخشی معتمد ما هستند و آنها را قبول داریم.

آقا‌زاده گفت: شکی نیست که اگر رئیس اتحادیه یک فرد جوان باشد، برخی امور جدید را در اتحادیه پیگیری می‌کند و طرح‌های جدیدی پیشنهاد می‌دهد. حتی شاید بتواند در وزارت صنایع امتیازاتی برای اتحادیه بگیرد. به عنوان مثال ما، در اداره مالیات مشکل  داریم. با وجود شیوع کرونا و تعطیلی و رکود بازار رقم مالیات هیچ تغییری نکرده است، من شنیدم اصناف دیگر نسبت به این موضوع اعتراض کرده و تخفیفاتی برای مالیات آنها اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها مشکل ما با اتحادیه این است که همیشه حق را به مشتری می‌دهند، گفت: مشتری از من یا همکاران جنس را گرفته، روی ماشین بسته و از آن استفاده کرده. جالب آنجاست آن جنس نه گارانتی و نه تضمین داشته است. با این حال مشتری پس از ۲ ماه به ما مراجعه کرده و گفته این جنس را نمی‌خواهم! ما این موضوع را به اتحادیه اعلام کردیم که مشتری از این جنس استفاده کرده و‌ پس گرفتن آن درست نیست. اما اتحادیه در جواب ما گفت که باید آن را پس بگیرید. من  وتعداد زیادی ازهمکاران از 2 میلیون تا 5 میلیون تومان ضرر کردیم.

آقازاده درخیابان اکباتان، کوچه آهنین پاساژ مالکی مشغول به کار است. او از سال ۶۲ در رسته ماشین‌های آمریکایی مشغول به فعالیت بود؛ اما از2 سال پیش در رسته ماشین‌های چینی (برلیانس) کارمی‌کند. زیرا ماشین‌های آمریکایی از رده خارج شده و چندین سال در این زمینه دچار زیان شده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است