قطعات خودرو

چگونه در افتتاحیه بزرگ اکسپو دوبی شرکت کنیم؟

اکسپو دوبی

تاخیر در برگزاری اکسپو دوبی ناشی از پاندمی جهانی کویید ۱۹ بوده که همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

با وجود غرفه‌های درخشان، غذای فوق‌العاده، اجراها و سرگرمی‌های متنوع، تعجب آور نیست که همه ما اینقدر مشتاق هستیم که ببینیم ویترین آینده بالاخره برگزار می‌شود.

براي خواندن مطالب بيشتر درباره اكسپوی دوبی «المپیک فرهنگ ملل» را ببينيد

برندگان خوش شانس افتتاحیه

اکنون دلیل دیگری برای تهیه بلیط در اسرع وقت وجود دارد. اگر قبل از شنبه ۱۴ آگوست – ۲۳ مرداد ۱۴۰۰- یک بلیط فصل یا بسته خانوادگی بخرید، این شانس را دارید که در مراسم افتتاحیه اکسپو دوبی ۲۰۲۰، که پنجشنبه ۳۰ سپتامبر –هشتم مهرماه ۱۴۰۰-  برگزار می‌شود، حضور ویژه داشته باشید.

اکسپو فرصتی برای معرفی کالاهای ایران به جهان

۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

پنجاه برنده در هفته اول سپتامبر در شبکه‌های اجتماعی Expo اعلام می‌شوند و بعدا دعوت نامه شخصی نیز ارسال می‌شود. همه ساکنان امارات متحده عربی ۱۸ سال و بالاتر واجد شرایط برای شرکت در قرعه‌کشی افتتاحیه اکسپو دوبی هستند.

هزینه گذرنامه‌های فصل ۴۹۵ درهم است و اجازه ورود نامحدود برای کل دوره شش ماهه نمایشگاه را می‌دهد. برای شرکت کنندگان خارج از ایران که کارت دبیت یا اعتباری Mastercard دارند، ۲۵درصد تخفیف دریافت می‌کنند و دو بار در قرعه کشی مراسم افتتاحیه شرکت داده می‌شوند.

هزینه بسته‌های خانوادگی ۹۵۰ درهم است و شامل دسترسی نامحدود برای دو والدین به اضافه یک پرستار بچه، تخفیف در غذا و نوشیدنی‌ها، ۲۵ درصد تخفیف در پنج بلیط اضافی و یک کوپن عکس پیش خرید به ارزش ۱۲۵ درهم است.

همه بلیط‌ها شامل بلیط‌های یک روزه برای ۹۵ درهم و کارت‌های چند روزه ۱۹۶ درهمی به شما امکان دسترسی به همه غرفه ها، رویدادها و اجراهای زنده را می‌دهد. فرصت‌های نامحدودی برای لذت بردن از برنامه سرگرمی متنوع با حداکثر ۶۰ رویداد زنده در روز با موسیقی، رقص و هنر در سطح جهانی وجود خواهد داشت.

تخفيف‌ها اکسپو دوبی

ورود کودکان زیر ۱۸ سال، بازدیدکنندگان ۶۰ سال به بالا رايگان است. ورود دانشجویانی که دارای کارت دانشجویی معتبر از هر موسسه دانشگاهی در جهان هستند، نيز رایگان است. بلیط‌های رایگان نیز برای افراد معلول در دسترس خواهد بود و همراه آنها نیز ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کند.

فروش بلیط به صورت آنلاین در expo2020dubai.com آغاز می‌شود. از طریق بیش از ۲۴۰۰ فروشنده بلیط هم در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نیسان با ۶۰۰ خودرو ناوگان اکسپو ۲۰۲۰ را تامین می‌کند

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *