قطعات خودرو

النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان،  مدت زیادی است که می‌گذرد و اکنون خط تولید النترا راه افتاده است. النترا ۲۰۲۲ N بر اساس النترا N Line با قدرت بالا ساخته شده و عملکرد بیشتری را به دلیل وجود نسخه‌های پیشرفته زیر کاپوت ارائه می‌دهد و البته هیوندای آن را در یک پوشش بیرونی براق از Performance Blue ارائه می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رفت، خبر مهم در اینجا چیزی است که زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. واقعاً تعجب آور نیست که النترا N به توربوشارژر  چهار سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز می‌شود که در سایر مدل‌های عملکردی این برند یافت می‌شود. در النترا  N قدرت ۲۷۶ اسب بخاری (۲۰۶ کیلووات) ارائه شده که مناسب است، اما طرفداران گیربکس دستی کمی ناامید هستند.

تنها گیربکس ارائه شده گیربکس هشت سرعته دو کلاچه است، اما یک جعبه دنده مناسب دارد که تعویض‌های واضحی را انجام می‌دهد و النترا  N را در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. یک e-LSD به چرخ‌های جلو کمک می‌کند تا در هنگام به حداقل رساندن کمبود فشار، این قدرت را کنترل کنند.

النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد + تصاویر

برای پیچیدن و شتاب بیشتر، النترا N از یک محور محرکه یکپارچه استفاده می‌کند، بی شباهت به آنچه در اتومبیل‌های WRC پیدا می‌کنید، نیست. هیوندای می‌گوید این ترکیب در برابر تحمل بار‌های جانبی عالی عمل می کند ضمن اینکه کمی از جلو نیز تراشیده می‌شود. روتور‌های جلو ۱۴.۱ اینچی با لنت‌های ترمز ارتقا یافته و کانال‌های خنک کننده بهبود یافته به چرخش سرعت کمک می‌کنند.

النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد + تصاویر
بوش‌ و طبق به روز شده در سیستم تعلیق وجود دارد، همچنین دارای میله‌های عقب سفت برای استحکام بیشتر است. هیوندای  در هر چهار گوشه از  لاستیک ۲۴۵ / ۳۵ZR ۱۹ Michelin Pilot ۴S استفاده می کند.  این قسمت اصلی از ارتقا performance عملکرد است، اما هیوندای برخی از ویژگی‌های زیبا را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند.

النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد + تصاویر

ویژگی‌ به نام NGS به طور موقت فشار تقویت کننده موتور را از بین می‌برد و ۱۰ اسب بخار اضافی برای سرعت‌های کوتاه فراهم می‌کند. مهندسین همچنین باید صدا‌های مختلف موتور مصنوعی را از طریق اتومبیل پمپ کنند که باید راننده و مسافر به چنین مواردی علاقه داشته باشند. 

در داخل، النترا N یک تایمر برای سیستم سرگرمی و سایر نمایشگر‌های مهم برای مواردی مانند میزان روغن موتور و دمای خنک کننده بدست می‌آورد. به طور طبیعی صندلی‌های پیشرفته با پشتیبانی اضافی تقویت کننده به شما یادآوری می‌کنند که در النترا با مشکل روبرو نیستید.

النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد + تصاویر

ظاهراً قسمت بیرونی کمترین پویایی در ارتقا N را دارند و با یک اسپویلر ، یک بال برجسته عقب و یک فاشیای عقب با یک دیفیوزر، یک نمای جلو ارائه می شود. هیوندای هنوز قیمت النترا N را مشخص نکرده است . انتظار می‌رود که این خودرو برای اولین بار در کره جنوبی ظاهر شود و فروش آن احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۱ به بازار‌های دیگر برسد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است