قطعات خودرو

اولین کیت تقویتی مرسدس AMG GT بلک سریز

به گزارش «قطعات خودرو»:اگر مالک یک سوپراسپرت کوپه با قیمتی فراتر از 300 هزار دلار باشید که لقب سریع ترین خودروی تولیدی حال حاضر جهان در پیست پر چالش نوربرگ رینگ آلمان را هم یدک می کشد، یقینا هیچ نیازی به اعمال تغییر در این خودرو نمی بینید و قصد دارید این خودروی خارق العاده را با همین ویژگی های منحصر به فرد صرفا حفظ کنید. اما شرکت تیونر Wheelsandmore چنین اعتقادی نداشته و اولین کیت تقویتی جهان را برای مرسدس AMG GT بلک سریز معرفی کرده است.

جزییات کیت تقویتی مرسدس AMG GT بلک سریز

به گزارش «قطعات خودرو »: این پکیج تقویتی Underdock Center Lock Adapter سیستم نام دارد؛ یکی از اجزای مهم این کیت رینگ های فورجی بوده که این تیونر آلمانی برای عرضه کرده که همگی به صورت سنتر لاک(قفل در مرکز) هستند.

این رینگ ها دارای مهره قفل مرکزی از جنس آلومینیوم منیزیوم هستند که به شما این امکان را می دهند این رینگ ها را بسته به نیاز خود روی خودروهای مختلفی بدون نیاز به تغییر هاب مرکزی چرخ ها نصب کنید. این بدان معنی است که شما قادر هستید این رینگ ها را روی هر خودرویی از جمله مرسدس AMG GT بلک سریز نصب کنید.

رینگ های 20 اینچی Wheelsandmore دارای پنج پره دوبل بوده که در رنگ های مختلفی بسته به سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. همچنین هر یک از این رینگ های طراحی شده توسط Wheelsandmore برای مرسدس AMG GT بلک سریز وزنی بین 9 تا 12 کیلوگرم دارند که تا حدودی از رینگ های استاندارد این خودرو سبک تر هستند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *