قطعات خودرو

ایجاد تغییر و تحول اساسی در اساسنامه اتحادیه

عضو هیئت مدیره پاساژ ربیعی در رشته راهسازی در گفت‌وگو با قطعات خودرو:

پیشنهاد محمدرعنا شیجانی عضو هیئت مدیره پاساژ ربیعی در رشته راهسازی به اعضای هئیت مدیره بعدی این است که برنامه جامع و مدونی برای ارتقای سطح کارآمدی اتحادیه داشته باشند.


محمدرعنا شیجانی با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون اعضای هئیت مدیره اتحادیه برنامه ای ارائه نداده.اند می‌گوید: اعضای اتحادیه شامل 2 بخش رسته ماشین‌آلات راهسازی و رسته خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و سواری است و به نظر می‌رسد که فعالیت این دو باعث ایجاد تداخل کار اتحادیه شده است.
وی ادامه می‌دهد: بدون شک اعضای هیئت مدیره‌ای که انتخاب می‌شوند توانایی انجام بسیاری از کارها را دارند اما باید توان و جربزه حرف زدن داشته باشند و حافظ منافع بیش از ۱۱ هزار نفر اعضای اتحادیه باشند و مشکلات اعضا را در سازمان‌ها و ادارت رفع کنند امری که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.
شیجانی می‌گوید: یکی دیگر از خواسته‌های مهم اعضای رسته راهسازی از هئیت مدیره جدید این است که تغییر و تحول اساسی در اساسنامه اتحادیه ایجاد شود.

به گفته عضو هیئت مدیره پاساژ ربیعی یکی از مشکلات اتحادیه این است که هیچ‌وقت بیلان مالی نمی‌دهد و مشخص نمی‌کنند مبالغی که برای حق عضویت گرفتند کجا و برای چه مواردی هزینه شده است و با اینکه بارها از اتحادیه درخواست شده است اما بیلان مالی شفافی ارائه نداده‌اند و به اعتقاد من این را می‌توان در در اساسنامه اتحادیه و ضعف بازرسی دانست.
شیجانی در پایان تاکید می‌کند: انتخاب بازرسان قوی و ایجاد کمیسیون های تخصصی در اتحادیه می‌تواند راهگشا باشد و نکته مهم‌تر اینکه در کمیسیون‌ها برنامه‌ای برای واردات در چارچوب معینی تعریف شود و به فروشنده اعلام شود که قطعات و اجناس از کدام کشور وارد شده و به این موارد هم تاکنون رسیدگی نشده است.

فهرست مطالب

2 دیدگاه

  1. البته که درست میفرمایید ولی متاسفانه رسته ما تنها مسولیت پرداخت بدون هیچ بیلانی را بعهده داشته

  2. بسیار عالی ایشان یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین در زمینه راهسازی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *