قطعات خودرو

ایران‌خودرو قطعات یدکی و خدمات مهندسی صادر می‌کند

کیانوش پورمجیب از تدوین برنامه‌های گسترده کوتاه مدت برای توسعه بازار صادراتی ایران‌خودرو خبر داد و عنوان کرد: به دنبال دریافت استاندارد صادراتی به بازار برخی کشورها هستیم؛ استاندارد محصولات ایران‌خودرو از جمله تارا، دنا پلاس اتوماتیک، رانا پلاس و سورن پلاس با سطح استاندارد بسیاری از کشورها مطابقت دارد و به این ترتیب فرآیند صادرات با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: محصولات ایران‌خودرو به واسطه اقدامات توسعه‌ای، قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را یافته‌اند که در این زمینه اقدامات مختلفی از جمله افزایش صادرات به کشورهای هدف فعلی و توسعه بازار در مناطق جدید در دستور کار قرار گرفته است.

پورمجیب، بازار کشورهای سنگال، عراق، سوریه و کشورهای اوراسیا و به طور خاص کشورهای عضو این اتحادیه را از جمله اهداف صادراتی ایران‌خودرو دانست و افزود: در صدد توسعه حضور در بازارهای آفریقا هستیم.

وی همچنین افزایش تولید در سایت ایران‌خودرو در کشور آذربایجان را از دیگر برنامه‌های حوزه صادرات برشمرد و بیان کرد: به دنبال رفع موانع صادراتی و حضور پر رنگ محصولات ایران‌خودرو در بازارهای جهانی هستیم که تحقق اهداف ترسیم شده، نیازمند حمایت از سوی نهادهای مرتبط است.

پورمجیب، با تاکید بر نگاه صادراتی در تولید قطعه و خودرو تصریح کرد: باید زنجیره ارزش خودرو، صادرات محصول را به عنوان الزامی برای توسعه در نظر بگیرند تا به سمت جهانی شدن و تولید محصول رقابت‌پذیر با کیفیت جهانی گام برداریم.

وی تامین منابع ارزی از محل صادرات را از نتایج و دستاوردهای توسعه صادرات دانست و خاطرنشان کرد: به این ترتیب به بالانس ارزی و نیز کاهش نیاز ارزی به منابع بانک مرکزی خواهیم رسید.

منبع: ایکوپرس

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است