قطعات خودرو

ایران خودرو در کرمانشاه رکورد زد

ایران خودرو کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: باتلاش جهادی کارکنان این شرکت شاهد تحقق تولید یک سال گذشته در کمتر از ۹ ماه بودیم به طوریکه از ابتدای امسال تا اول آذر ۲۱ هزار و ۱۲ دستگاه خودرو پژو پارس در این شرکت تولید شد.

به گزارش خودرونویس، «محمد ملکی»  افزود: این در حالی است که تولید کل محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سال گذشته، ۲۱ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو بوده که این مقدار ضمن شکستن رکورد تولید سالیانه شرکت، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات باکیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان دانست.

ملکی افزود: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل خودرو در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در عمل به شعار سال (جهش تولید) حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری‌سازی خودروها در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

ایران خودرو کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: تولیدات قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می‌شود که همین موضوع، اشتغال غیرمستقیم زیادی ایجاد کرده است.

تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت که نشانگر دقت، سرعت و کیفیت بالای تولید محصولات این خودروساز است.

به گزارش ایرنا؛ تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است