قطعات خودرو

با هدف حل مشکلات مالیاتی صنف کاندیدای بازرسی اتحادیه شدم

افشین افشاری کاو‌گانی

او می‌گوید: با توجه به تحصیلاتم در رشته حسابداری تصور کردم در کنار افرادی که به عنوان هیئت مدیره انتخاب می‌شوند من هم بتوانم به عنوان بازرس اتحادیه به صنف لوازم یدکی در ‌زمینه بیمه، مسائل مرتبط با اداره دارایی، عملکرد هیئت مدیره و… کمک کنم.

افشاری می‌گوید: به دلیل آنکه من در شرکت فعال ساتر در زمینه تولید قطعات صنعتی همانند اسلحه فعالیت دارم، با مسئولیت‌های بازرس نسبت به هیئت مدیره آشنایی ‌دارم.
وی به دلیل آنکه برای فعالیت در هیئت مدیره اتحادیه وقت کافی نداشته، برای این بخش کاندیدا نشده است. افشاری می‌گوید: احساس کردم می‌توانم به عنوان بازرس اتحادیه مفیدتر واقع شوم. من اطلاعات بسیار زیادی در زمینه مسائل مالیاتی دارم و به امید همراهی هم‌صنفان در این انتخابات شرکت کردم؛ به امید آنکه مالیاتی را که حق‌شان است؛ بپردازند. کم نیستند همکارانی که در زمینه‌ پرداخت مالیات و بیمه در حق‌شان اجحاف می‌شود. امیدوارم بتوانم هم‌صنف‌های خودم را در این مسیر همراهی کنم.

  • کاندیدای بازرسی در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران
    بیوگرافی: افشین افشاری کاو‌گانی ۵۰ ساله و حدود ۳۰ سال است شغل پدری‌اش را در در رسته تسمه و بلبرینگ ادامه می‌دهد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و دارای یک مدرک مهندسی است و در حال حاضر در رشته کارشناسی ارشد حقوق تحصیل می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *