قطعات خودرو

برحسب وظیفه درانتخابات اتحادیه شرکت می‌کنم، اما…

رجبی در گفتگو با خبرنگار «قطعات خودرو» می‌گوید: برحسب وظیفه درانتخابات اتحادیه شرکت می‌کنم، اما واقعیت این است که اتحادیه تاکنون کاری برای ما انجام نداده است.

می‌پرسم اتحادیه باید چه کاری انجام می‌داد و نداده است؟ می‌گوید: من سال‌هاست عضو شورای پاساژ مهدوی در خیابان ملت هستم. در این مدت بیش از ۱۰بار به اتحادیه مراجعه کردم و بارها نامه نوشتم و از برخی مشکلات پاساژ مانند قراردادن اجناس مقابل مغازه‌ها و… گلایه کردم اما هیچ کاری نکردند. یک بار هم گفتند که برای بازدید می‌آییم و نه‌تنها نیامدند بلکه نسبت به حل مشکلات و قول‌هایی که داده بودند هم توجهی نکردند.

رجبی با اشاره به اینکه متاسفانه همه فقط قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند، ادامه می‌دهد: البته هر سال برای تمدید جواز کسب از اتحادیه با ما تماس گرفته می‌شود. جز این کار مثبتی برای‌ کاسبان انجام نداده‌اند. من حاضرم یک بار مرا به عنوان کاسب پاساژ مهدوی پلاک 35  به اتحادیه دعوت کنند تا از آنها بپرسم تاکنون چه کاری برای اعضای صنف و کاسبان انجام داده‌اید؟به طورکلی از عملکرد اتحادیه راضی نیستم.

عضو شورای پاساژ مهدوی از برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات در هشتم تیرماه اطلاعی ندارد و می‌گوید: من از سال 1362 در بازار چراغ برق حضور دارم اما متاسفانه اتحادیه تاکنون کاری برای ما انجام نداده است؛ اما وظیفه دارم که در انتخابات شرکت کنم.

وی در مورد وضعیت بازار می‌گوید: وضعیت بازار افتضاح است. من و کارمندم از صبح تا حالا نتوانسته‌ایم حتی ۱۰۰تا تک تومان دشت کنیم.

می پرسم شما برای اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه پیشنهادی دارید؟ می‌گوید: به نظر من هرکسی بیاید فرقی نمی‌کند چرا که به فکر اعضای صنف و کسبه نیستند و فقط به فکر خودشان هستند.

غلامرضا رجبی از سال 1362 در پاساژ مهدوی‌ درخیابان ملت در‌ رسته لوازم تزئینات و لوکس‌فروشی مشغول به فعالیت است.

فهرست مطالب

1 دیدگاه

  1. كاملا درست گفته اند جناب رجبي ، تا الان اتحاديه براي ما چكاري انجام داده ، همش تهديد ميكنن و پول ميخان ، در ضمن بازرسان اتحاديه فقط براي تهديد خوبن و كار ميكنن ، اما ده بار خودم زنگ زدم و مشكلات تداخل فروش قطعه در مكانيكها و ما لوازم فروشهارو گفتم ولي هيچ ترتيبي ندادن ، مخصوصا آقاي حمزه ،،، كه فقط حرف ميزند . در پايان اتحاديه هيچكاري نميكند و بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *