قطعات خودرو

بیمه و مالیات دغدغه اصلی مشاغل صنفی/ پوشش جامع و کامل بیمه ای لازمه واحدهای صنفی است

نماینده اتاق اصناف ایران در استان چهارمحال بختیاری، شهرستان فارسان و عضو کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران گفت: در دو سال اخیر بیماری کرونا، رکود و تورم بازار، کسب وکار تمامی واحدهای صنفی را تحت تاثیر قرار داد و در زمینه بیمه و مالیات که دغدغه اصلی صنوف است، اصناف نیاز به حمایت دارند .

نصرالله غفاری فارسانی در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: پوشش های بیمه ای که برای اصناف دیده شده جامع و کامل نیست و لازم است پوشش بیمه ای جامع تری برای واحدهای صنفی و واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از اصناف مستاجر هستند و حمایت‌های مالیاتی و بیمه‌ای نیز قابل انجام است و می توان به کارفرمایان در خصوص حق بیمه کمک شود تا بتوانند کارگران خود را حفظ کنند.

عضو کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران افزود: اصناف مطالبات زیادی در حوزه بیمه و مالیات دارند که این مشکلات با توجه به رکود بازار و افزایش قیمت ها دوچندان شده و لازم است تا مطالبات اصناف در حوزه بیمه و مالیات پیگیری شود.

غفاری افزود: هدف از تشکیل کمیسیون های صنفی پیگیری مطالبات اصناف بوده و لازم است اختیارات لازم به کمیسیون ها داده شود و جلسات کمیسیون ها هر چند وقت یکبار با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تشکیل شود تا منجر به نتایج مطلوب شود .

وی افزود: موضوعات مربوط به حوزه بیمه و مالیات را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای رفع مشکلات اصناف نیاز به همکاری هیات رئیسه اتاق اصناف ایران داریم./ع/

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است