قطعات خودرو

تشخیص چهره جنسیس در خودروی GV۶۰

دنیای اقتصاد – به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از کره تایمز، هنگامی‌که سیستم یک چهره از پیش ثبت شده را تشخیص می‌دهد، خودرو را به صورت خودکار شخصی‌سازی کرده و صندلی، فرمان، آینه‌های جانبی و سیستم اطلاعات و سرگرمی ‌را تنظیم می‌کند. این فناوری برای اولین بار در GV۶۰، اولین شاسی بلند برقی جنسیس که بر اساس پلت‌فرم مدولار Electric-Global این خودروساز، پلت‌فرم ویژه آن برای خودروهای برقی تولید می‌شود، اجرا خواهد شد. این مدل برای راه‌اندازی پیش از پایان سال برنامه‌ریزی شده است. به گفته سازنده خودرو، حداکثر دو چهره در سیستم فیس کانکت ثبت می‌شود که داده‌های زیستی برای محافظت در برابر نشت اطلاعات، رمزگذاری شده است. اگر راننده بخواهد، می‌تواند داده‌ها را نیز بلافاصله حذف کند و هیوندای می‌گوید سفیس‌کانکت از روش تشخیص چهره مادون قرمز نزدیک استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند همان قدرت تشخیص را در هوای بد و در شب مانند روز حفظ کند.

 این خودرو همچنین بر اساس فناوری یادگیری عمیق برای شناسایی دقیق چهره‌های از پیش ثبت شده عمل می‌کند. با توجه به اینکه سیستم تشخیص اثر انگشت نیز در خودروی مدل GV۶۰ تجهیز خواهد شد، رانندگان این مدل قادر خواهند بود تنها با ثبت اطلاعات بیومتریک، خودرو را به طور کامل کنترل کنند. با فناوری ارتباطی جدید، این شرکت اعلام کرد که به دنبال تقویت احساس ارتباط رانندگان با خودروهای خود است. جنسیس در ادامه افزود: ما انتظار داریم فیس کانکت برای رانندگان در تجربیات خود در مورد خودروها، یک تجربه سطح بالا را ایجاد کند. ما به کار روی فناوری‌های نوآورانه با محوریت انسان ادامه می‌دهیم تا رانندگان بتوانند بیشتر با خودروهای خود ارتباط برقرار کنند. به علاوه اگر فناوری تشخیص چهره به تنهایی کافی نباشد، جنسیس فناوری دیگری مشابه با گوشی‌های هوشمند را معرفی کرده که همان سیستم احراز هویت اثر انگشت است. کره‌ای‌ها معتقدند وجود

فیس کانکت استفاده از خودرو را راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند و جنسیس بیان کرده که احتمالا این فناوری پس از GV۶۰ به سایر محصولات کمپانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است