قطعات خودرو

حضور هنسی ونوم F5 طلایی‌رنگ در هفته خودرویی مونتری

این کمپانی اشاره‌ای به اینکه ونوم F5 یاد شده نمونه‌ای پیش‌تولیدی بوده یا به مشتری تحویل داده شده نکرده است اما می‌دانیم که این خودرو به همراه همان نمونه آبی رنگی که در مراسم معرفی در دسامبر ۲۰۲۰ حضور یافته بود به مونتری رفته است. تنها ۲۴ دستگاه از این هیولا تولید خواهد شد و چند نمونه از آن هنوز هم با قیمت ۲.۱ میلیون دلاری در دسترس هستند.

تاکنون اظهارات ضدونقیض زیادی درباره جایگزین ونوم GT به خاطر نبود کیسه‌های هوا منتشر شده و این به معنی عدم صدور مجوز برای تردد در خیابان‌ها بوده است. ظاهراً ونوم F5 فقط به عنوان خودرویی نمایشی حق کارکرد ۴۰۲۳ کیلومتری در سال را داشته و برخی افراد معتقدند این محدودیت کارکرد باعث می‌شود هنسی نتواند رقیب معتبری برای کسب رکوردهای سرعت باشد.

از طرف دیگر تبدیل شدن از تیونری متوسط به تولید کننده هایپرکار یک دستاورد بسیار خوب برای هنسی می‌باشد. آیا این خودرو خواهد توانست رکورد سرعت را بشکند؟ هنوز مشخص نیست اما هنسی تخمین می‌زند پیشرانه ۸ سیلندر ۱۸۱۷ اسبی این خودرو باعث رسیدن به سرعت ۵۰۰ کیلومتر در ساعت شود.

باید کمی منتظر نمایش توانایی‌های هنسی ونوم F5 جدید بمانیم و تا آن زمان می‌توان از دیدن نمونه‌های طلایی و آبی رنگ این خودرو لذت برد.

منبع: پیشرانه

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *