قطعات خودرو

خورویی که می‌تواند برق خانه شما را تامین کند

فورد این نام را همراه با برنامه‌هایی برای رونمایی در 19 می ‌منتشر کرد که در دفتر جهانی شرکت در «Dearborn» میشیگان انجام می‌شود. این شرکت گفت این برنامه‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی و همچنین در فضای عمومی مانند نمایشگرهای میدان تایمز نیویورک و بلوار لاس‌وگاس پخش خواهد شد.

جیم فارلی مدیر عامل فورد گفت: هر از چند گاهی خودرو جدیدی به بازار می‌آید که بازی را تغییر می‌دهد؛ اکنون F-150 Lightning می‌آید؛ خودرویی که محبوب‌ترین خودرو برای آمریکایی‌ها در ۵۰ سال آینده خواهد شد.

F-150 Lightning دارای ویژگی منحصر‌به‌فردی است که در طراحی مدرن خودرو دیده شده است؛ یکی از این ویژگی‌ها طراحی باتری‌ای است که از گنجایش مناسبی برخوردار می باشد. به نظر باورنکردنی می‌رسد اما  باتری این خودرو می‌تواند در صورت نیاز و هنگام قطع برق، برق مورد نیاز خانه را تامین کند.

پیش‌بینی می‌شود پیکاپ‌های تمام برقی در سال‌های آینده زمینه‌های مهم رشد را برای خودروسازان شرکت‌ها و دولت‌ها فراهم سازند. فورد وعده داده است که مدل لایتنینگ وانت پیکاپی واقعی خواهد بود و تلاش می‌کند آن را از سایر رقبا مانند سایبرتراک تسلا یا GMC هامر متمایز کند.

منبع: CNBC

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *