قطعات خودرو

خوش شانسی موتورسوار پس از افتادن در مقابل اتوبوس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های حوادث تا ویدئو‌های ورزشی که علاقمندان خاص خود را دارند. اما برخی از ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئویی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که خوش شانسی یک موتورسوار در تصادف رانندگی را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه در حالی که این موتورسوار در مقابل یک اتوبوس در حرکت بود با از دست دادن کنترل موتورسیکلت ناگهان در وسط خیابان روی زمین افتاد. راننده اتوبوس که با فاصله بسیار کمی با موتورسوار در حرکت بود با ترمز سریع و به موقع توانست از وقوع حادثه‌ای تلخ جلوگیری کند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از سقوط موتورسوار راننده اتوبوس توقف کرده و موتورسوار به طرزی معجزه آسا از مقابل اتوبوس و از زیر پر آن خارج می‌شود. این اتفاق در یکی از جاده‌های گادهرا در ایالت گجرات هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این حادثه به این موتورسوار آسیب جدی وارد نشد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران به مقصر بودن صددرصدی موتورسوار و برخی نیز به خوش شانس بودن وی اشاره کردند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *