قطعات خودرو

راستی: مردم از رئیس جمهور انتظار ساماندهی آشفته بازار قیمت‌ها در کمترین زمان را دارند

به گزارش ایسنا، جعفر راستی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی انفجار در قندوز افغانستان را محکوم کرد و اظهار کرد: عملیات خرابکارانه منجر به شهید و مجروح شدن ده‌ها مسلمان شده است. از حکومت مستقر می‌خواهم که هر چه سریع‌تر به اوضاع آشفته سامان داده و عاملان این فاجعه را دستگیر و به مجازات برسانند.

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم افزود: آنچه در شمال غرب کشور در جریان است. به نفع مردم منطقه نیست. کسی که از این اختلاف سود می‌برد، کشورهای آمریکا و اسرائیل منفور است که چشم دیدن امنیت منطقه را ندارند.

راستی خطاب به الهام علی – اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت: زیاد به پهپادهای اسباب‌بازی صهیونیست‌ها دل خوش نکند. پهپادهای جبهه مقاومت سالهاست خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟

وی خطاب به وزیر کشور گفت: تعیین نشدن تکلیف بعضی استانداران و به دنبال آن فرمانداران، خلأ مدیریتی به وجود آورده که لازم است با اقدام انقلابی وزیر کشور حل شود. عدم تعیین تکلیف معاونت‌ها و مدیران کل باعث آشفتگی در قیمت‌ها شده است. مردم انتظار داشته و دارند که دولت سیزدهم مخصوصا رئیس جمهور بتوانند در کمترین زمان به آشفته بازار قیمت‌ها سامان دهند. متأسفانه آنچه شاهد هستیم صرفا افزایش قیمت‌هاست.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی از ضرورت تأسیس مرکز خرید تضمینی برای کشاورزان سخن به میان آورد و گفت: نبود این مراکز باغداران و کشاورزان را متضرر کرده است. لازم است در هر استان یک مرکز برای خرید تضمینی و صادرات تأسیس شود. سید جواد ساداتی‌نژاد خود در کمیسیون کشاورزی بوده و موضوع را از نزدیک بررسی کرده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *