قطعات خودرو

رشد بی‌نظیر فروش خودروهای انرژی جدید

انجمن تولیدکنندگان خودروی چین پیش­بینی می کند که فروش خودروهای انرژی جدید یا NEV ها، از جمله وسایل نقلیه برقی دارای باتری، پلاگین هیبریدی و سلولهای سوختی هیدروژنی، به 1.9 میلیون دستگاه در سال جاری و 2.7 میلیون دستگاه در سال 2022 خواهد رسید.

فو بینگ فنگ، معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان خودروی چین، این اظهارات را در کنفرانسی که توسط همین نهاد صنعتی در شانگهای برگزار شد، بیان کرد.

به گفته فو، انجمن تولیدکنندگان خودروی چین پیش بینی می کند که فروش خودروهای انرژی جدید یا NEV ها، از جمله وسایل نقلیه برقی دارای باتری، پلاگین هیبریدی و سلولهای سوختی هیدروژنی، به 1.9 میلیون دستگاه در سال جاری و 2.7 میلیون دستگاه در سال 2022 خواهد رسید.

سازندگان خودروهای انرژی جدید، مانند شرکت های Tesla، Nio،Xpeng  و BYD ، با تشویق دولت چین برای کاهش آلایندگی، در حال گسترش ظرفیت تولید خود هستند.

وان گانگ، یک مشاور عالی رتبه دولت چین در زمینه سیاست های صنعتی که اغلب در رسانه های این کشور از او به عنوان “پدر خودروی انرژی” یاد می شود، طی اظهاراتی در همین کنفرانس گفت: دولت می تواند معافیت مالیاتی برای خرید خودروهای انرژی جدید را برای حمایت از توسعه این بخش ، فراتر از سال 2022 تمدید کند.

بر اساس این گزارش، سهام شرکتهای وابسته به NEV چین پس از این پیش­بینی افزایش یافت.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است