قطعات خودرو

رقابت تسلا و فولکس واگن در تولید خودروهای برقی شدیدتر می‌شود

به گزارش «قطعات خودرو»:

ممکن است رقابت برای سلطه بر صنعت جهانی خودروهای برقی شدیدتر شود چرا که شرکت فولکس واگن، غول خودروسازی آلمان و رقیب جدید شرکت تسلا، برنامه های جدیدی را برای کاهش هزینه باتری و راه اندازی شبکه شارژ گسترده اعلام کرد.

، پایگاه خبری-تحلیلی “مارکت واچ” در گزارشی پیش بینی کرد که ممکن است رقابت برای سلطه بر صنعت خودروهای برقی شدیدتر شود چرا که شرکت فولکس واگن، غول خودروسازی آلمان و رقیب جدید شرکت تسلا، روز دوشنبه برنامه هایی را برای کاهش هزینه باتری و راه اندازی شبکه شارژ گسترده اعلام کرد.

صاحب برند آلمانی فولکس واگن، آئودی و پورشه در اولین همایش “روز قدرت” خود که یادآور گردهمایی “روز باتری” سازنده اتومبیل های الکتریکی تسلاست، اظهار داشت که به 6 کارخانه بزرگ خود در اروپا برای تأمین نیازهای این صنعت هنگام کمبود تکیه خواهد کرد.

سهام گروه فولکس واگن در روز دوشنبه حدود 3 درصد افزایش یافت چرا که مدیران ارشد این شرکت نقشه راهی را برای گسترش فناوری باتری خودروهای برقی ترسیم کردند.

هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره این گروه گفت: وسایل نقلیه الکتریکی به “تجارت اصلی” این شرکت در ولفسبورگ آلمان تبدیل شده است و برنامه های جدید آن در حالی مطرح می شود که نبرد برای تسلط بر صنعت وسایل نقلیه الکتریکی به سرعت در جریان است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است