قطعات خودرو

سوال بزرگ

بانوی دو عالم، سرور زنان جهان و آن که هرگز دروغ نگفت، ظلمی نکرد، اشتباه و خطایی از او سر نزد. آن که خداوند اطاعت او را بر مرد و زن واجب کرد. آن که شفاعتش در روز حشر بدون محدویت از سوی حق‌تعالی پذیرفته است. آن‌که خداوند بخاطر او بر خود می بالید و به فرشتگان فرمود بر زمین نگاه کنید و فاطمه را ببینید.آن که جبرائیل امین فقط پس از پیامبر به همان ترتیب بر او نازل شد.

سوالی در جهان باقی گذاشته، که هیچ کس نمی تواند پاسخ آن را جزء به یک کلمه بدهد.

بنابرنقل تمامی تاریخ نویسان دختر پیامبر و همسر امام علی علیه السلام اندکی پس از شهادت پیامبرخدا در شهر مدینه و درحالی که همسر و فرزندان بزرگوار ایشان حاضر بودند از دنیا رحلت (شهادت) کرد. از آن تاریخ تاکنون هرگز شهر مدینه به دست غیر مسلماانان نبوده است. تا دو قرن بعد فرزندان و نسل ایشان در مدینه با کرامت و عزت زندگی کرده و پس از آن نیز هم‌چنان بوده‌اند. این بانو مورد احترام تمام فِرق اسلامی بوده است.

شیعیان که نسبت به اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ارادت ویژه دارند، زیارت قبور ایشان را از بهترین اعمال می‌دانند و ائمه معصومین علیهم السلام که فرزندان آن شهیده مظلومه هستند هرگز محل دفن آن بانوی بزرگ جهان را مشخص نکرده‌اند.

سوال: چرا؟

چرا حضرت زهرا سلام الله علیها نخواستند در تدفین ایشان مردم مدینه و عموم مسلمین حاضر باشند؟

چرا همسر و اولاد ایشان و نوه‌ها و نسل های بعدی محل قبر آن حضرت را مشخص نکردند؟


پاسخ بسیار روشن است :

در حق فاطمه سلام الله علیها ظلم شده است. این ظلم نه فقط بر او که بر اول مظلوم عالم، علی علیه السلام امیر مومنان و تمامی فرزندان او (امامان بعداز ایشان) ظلم شد.
این ظلم برتمام بشریت سایه افکنده است. هادی الهی و معیار حق نادیده گرفته شد. مردم از دست‌یابی به تمام حقیقت دور شدند. مربیان الهی کنار گذاشته شدند.
این ظلم تا روز ظهور امام مهدی علیه السلام بر طرف نخواهد شد. پس از ظهور حقیقت بی واسطه، روشن و کامل به همه مردم عرضه می شود. هرکس بخواهد آن را می پذیرد و هرکس نخواهد نمی پذیرد اما باید به قوانین اجتماعی اسلام که در تمام جهان و از سوی اکثریت قریب به اتفاق پذیرفته می شود. احترام بگذارد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است