قطعات خودرو

شایعه بخشیدگی ۵۰ درصدی جرائم رانندگی در هفته ناجا تکذیب شد

به گزارش ایرنا، سردار رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: شهروندان نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند و اخبار و اطلاعات درست را تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

شایعه بخشیدگی ۵۰ درصدی جرائم رانندگی در هفته ناجا تکذیب شد

۳۶ تن موادمخدر در نیمه نخست ۱۴۰۰ در فارس کشف شد
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳۶ تن مواد مخدر در سطح این استان کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.
سردار حبیبی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: از ۱۷ تا ۲۴ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال این ایام “پلیس هوشمند امنیت پایدار” است.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: حدود ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته ناجا در کل استان برنامه‌ریزی شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امروزه رشد تکنولوژی و توسعه فضای بسیار زیاد است و ناجا در هفته پیش رو تلاش دارد آسیب‌های این حوزه‌ها را برای مردم روشن و با هوشمندسازی پلیس خدمات به مردم در جهت تامین امنیت را توسعه دهد.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال در استان فارس گفت: برای اولین بار بعد از شیوع کرونا در هفته جاری صبحگاه عمومی برگزار خواهد شد ، غبارروبی حرم‌های مطهر، دهمین گردهمایی سراسری پلیس یاران و رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی پلیس از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال در سطح استان است.

شایعه بخشیدگی ۵۰ درصدی جرائم رانندگی در هفته ناجا تکذیب شد


حبیبی با بیان اینکه اخیرا ۳ متهم به آزار و اذیت شهروندان در ارتفاعات دراک در اطراف شیراز دستگیر  شدند افزود: متهم چهارم این پرونده متواری و قصد خروج از کشور را داشت که با تلاش پلیس دستگیر شد و اکنون هر ۴ متهم دستگیر و پرونده‌ آنها برای طی مراحل قضایی به دادگستری ارسال شده است.
وی در ادامه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه امسال مجموعا کالاهای قاچاق با ارزش ۳۲۴ میلیارد تومان در این استان کشف شد که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
حبیبی با بیان اینکه کشف در پرونده‌های پلیس فتا این استان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۹۰ درصد رشد داشته است،گفت: میزان پرونده‌های تشکیل شده امسال به نسبت سال قبل بیشتر شده اما ۷۰ درصد از پرونده‌هایی که به مشاوره پلیس ارجاع شده پیش از دادگاه و حکم قاضی خاتمه یافته است.
فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه گفت: در پرونده‌های نزاع‌های خانوادگی، وجود اسلحه در منزل آسیبی جدی محسوب می شود زیرا در این صورت نزاع خانوادگی منجر به قتل می‌شود که رسانه‌ها می توانند در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و آگاهی بخشی کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *