قطعات خودرو

شرکت ارم بیشه

معرفی شرکت

شرکت ارم بیشه با مالکیت خصوصی، از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه توزیع و تولید انواع بست های صنعتی و مجموعه های درخت سیم لوازم خانگی آغاز کرده است .

محصولات

این شرکت تولید کننده وتوزیع کننده انواع بست شیلنگ فلزی، بست کمری، بست سیخی استنلس استیل، سرسیم و ترمینال، مجموعه درخت سیم، مجموعه کابل دوشاخه برق

سرباطری

بست شیلنگ فلزی از مهمترین محصولات این شرکت است که کلیه مراحل تولید آن با پیشرفته ترین دستگاهها و مطابق تکنولوژی روز دنیا ، انجام می شود.

انتخاب مواد مرغوب به عنوان مواد اولیه، کیفیت بست شیلنگ های شرکت ارم بیشه را تضمین کرده و باعث شده است که تولید کلیه سایزهای بست شیلنگ در این شرکت مطابق با استاندارد های جهانی (منطبق با استاندارد DIN: 3017 ) انجام پذیرد.

توان فنی بالای مجموعه و هم­چنین امکان­­ تأمین­ کالای باکیفیت ازمنابع­ معتبر داخلی و خارجی، ­­این شرکت را برآن داشت تا درسال 1380 اقدام به­ راه ­انـدازی خطوط تولید دسته­ سیم و کابل دوشاخه لوازم ­خانگی نماید و این محصولات را به سبد تولیدات خود اضافه نماید.

شرکت ارم بیشه بنا به درخواست مشتری توان تولید انواع درخت سیم مورد استفاده در لوازمی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و هود و … را با مرغوبترین کیفیت دارد و هم اکنون با شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی ایران همکاری می کند.

بست کمری یکی دیگر از محصولات این شرکت است که بر پایه پلی آمید 6.6 بوده و در رنگ بندی سفید و مشکی و در کلیه سایزهای مصرفی عمومی عرضه می شود.

 بست سیخی استنلس استیل محصولی جدید از شرکت ارم بیشه است که مقاوم در برابر زنگ بوده و در محیط های اسیدی و آب و هوای سخت کاربرد دارد.

سرسیم های برنجی و فسفر برنج (با پوشش قلع و بدون آن) مخصوص صنایع الکتریکی و مصارف عمومی، از دیگر محصولات این شرکت هستند که مطابق استانداردهای جهانی بوده و از لحاظ کیفیت با برندهای برتر رقابت می کنند.

شرکت ارم بیشه مالکیت شش برند را بر عهده دارد که هر کدام متعلق به یکی از محصولات با کیفیت شرکت هستند.

این برند ها عبارت اند از :

 برند:

  • RA – DE بست شیلنگ

برند:

  • ECOTERM سرسیم

 

برند:

  • EBC سرسیم

 

برند:

  • ER –BI بست شیلنگ

 

برند:

  • EB سرسیم

 

برند:

  • HATKKO سرسیم

 

اطلاعات تماس:

تلفن دفتر: 33113265-021 

فکس دفتر: 33962050-021  

تلفکس نمایشگاه: 33960859-021  

تلفن کارخانه: 38453-021  

فکس کارخانه: 36425659-021

ایمیل: sales@erambisheh.com

نشانی دفتر : تهران – خیابان امیر کبیر – کوچه امین دربار – پلاک 6- واحد 1 

نشانی نمایشگاه : تهران – میدان امام خمینی – خیابان اکباتان- انتهای کوچه نفیسی – پاساژ ناظم الاطبا-طبقه همکف – پلاک 2

نشانی کارخانه : تهران – کیلومتر 45 بزرگ راه امام رضا (علیه السلام)- شهرک صنعتی عباس آباد – خیابان درنا- خیابان گلستان – نبش سیمرغ – پلاک 1716
صندوق پستی : 461-11155

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است